Hírek
22475 hír az adatbázisban
A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt
MTI + Marketinginfo.hu - 2020-07-14 09:07
Kutatás

A kijárási korlátozás idején a magyarok 66 százaléka vásárolt ruházati, illetve divatterméket online - egyebek között ez derült ki egy kutatásból. A legkeresettebbek a pizsamák és hálóruhák voltak.

A Glami - MTI-nek küldött közleménye szerint - több mint 250 ismert divatwebáruház kínálatát egy online platformon összesítő keresőoldal. Az internetes adatfelvételen és értékesítési statisztikákon alapuló, a divatpiac helyzetét vizsgáló legfrissebb reprezentatív kutatásukban ötezer magyar felhasználó vett részt, május 1. és 4. között.

A választ adók 26 százaléka új webáruházakat fedezett fel a járvány alatt és az online vásárlás megtapasztalt előnyeinek köszönhetően a jövőben többet tervez vásárolni az interneten.

A karantén alatt a legkeresettebb divattermékek a pizsamák és hálóruhák voltak: a termékkör eladása 81 százalékkal nőtt, míg a papucsokból 71 százalékkal többet adtak el.

A magyar vásárlók 7 százaléka azért rendelt, hogy ezzel is támogassa a helyi márkákat és vállalkozókat ezekben a nehéz időkben.

A kutatásból az is kiderült: Magyarországon 10-ből 8 ember érdeklődik a fenntartható divat iránt, 60 százalékuk hajlandó lenne többet költeni egy fenntartható termékre. A válaszadók fele extra költséget is fizetne az újrahasznosított csomagolásért - közölték.

A megkérdezettek fele nagyjából ugyanolyan értékben vásárolt divattermékeket az interneten, mint a koronavírus előtti hónapban, a választ adók 29 százaléka szüneteltette a vásárlást. A magyarok 19 százaléka pedig többet rendelt online, mint a korlátozásokat megelőzően.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új outlet márka a piacon, érkezett a Fifty
  A divat és a logisztika között sok a párhuzam
  A Michael Kors Holdings Limited neve Capri Holdings Limitedre változik
  Különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció
  A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
  Megérkezett a Springfield nyári divatkampánya
  Merész kampány az Arena Mall-tól
  A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral

További hírek ebben a kategóriában

A fiatalok csupán 31 százaléka t...
Az elektromos mobilitásra való á...
Többen dolgoznak rövidített munk...
Fogyasztói változások – a ...