Hírek
23581 hír az adatbázisban
A Japán Starbucks tavasszal új Frappuccinóval érkezik
Marketinginfo.hu - 2021-04-06 11:45
Reklám

Tavaszi édesség felvonulásuk folytatódik, ezúttal a mandula- és zabtej alapjainak felhasználásával, az új Banánmandulatej Frappuccino és a Mézzab Tej Latte különlegességeivel jelentkeznek.

A Starbucks szerint az új Banánmandulatej Frappuccino egyesíti a banán természetes édes ízét a banánillatú mandulatej finom aromájával. Az alaphoz friss banánpépet használtak fel, az ital tetejére pedig kókuszolajban sült banánreszeléket szórtak, amelyet a Starbucks első mandulás tejszínhabján tálalnak meg.

A mézes zabtej latte, a Japán zabtej latte a Starbucks új íze, amelyet korábban 2020-ban adtak ki limitált ideig. Az eszpresszó és a zabtej tejeskávét gyümölcsös mézes cascara ízesítésű mártással locsolják meg, valamint kávépép kivonattal készített cascara cukorral töltik fel.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Starbucks a rászoruló magyar fiatalokért
  Valentin-napi játékot hirdet a Starbucks
  Erősen kezdi 2019-et a Starbucks
  Új ügyvezető alelnök és pénzügyi igazgató a Starbucks-nál
  A Nestlé és a Starbucks megállapodtak
  A Starbucks és az Alibaba stratégiai megállapodást kötött
  Starbucks siker az Instagramon
  Ismét bővül a Starbucks Magyarország
  Sajtos Frapuccino a Starbucks-tól
  Starbucks kiadású cipő a Nike-tól

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...