Hírek
22780 hír az adatbázisban
A Notino sikere Magyarországon
Marketinginfo.hu - 2022-02-09 09:47
Kereskedelem

A Notino, Európa első számú parfüm- és kozmetikai termék forgalmazója tavaly 35%-kal növelte forgalmát.

Míg 2020-ban a vállalat értékesítése 545 millió euró volt, addig 2021-ben ez az összeg több mint 737 millió euróra emelkedett. A magyarországi tranzakciók 4,45%-kal járultak hozzá ehhez az eredményhez. A Notino töretlen sikernek örvend Magyarországon, de a legnagyobb eredményeket továbbra is külföldön éri el, ahol folyamatosan terjeszkedik.

A Notino vásárlóinak száma mostanra meghaladta a 20 millió főt és csak a tavalyi évben 4 millió új ügyfél vásárolt a webáruházban. "Nagyra értékeljük vásárlóink belénk vetett bizalmát. 2021-ben nemcsak a rekordméretű növekedés, hanem a vásárlói elégedettség is kiemelkedő volt és jelentősen meghaladta az eddigi legjobb évünket, a 2020-as évet. Ez a visszajelzés arra ösztönöz bennünket, hogy ugyanilyen lelkesedéssel dolgozzunk tovább" - mondta Zbyněk Kocián, a Notino vezérigazgatója.

A tavalyi évben a Notino kimagasló sikereket ért el minden országban, ahol jelenleg elérhető. Nagy-Britanniában rendkívüli teljesítménnyel, 106%-os növekedéssel zárta az évet, míg Olaszországban 72%-kal, Bulgáriában 70%-kal és Franciaországban 47%-kal múlta felül a korábbi eredményeit. A webáruház a Cseh Köztársaságban 30%-kal, Magyarországon pedig 32%-kal haladta meg az előző évi eredményeit. "Folyamatosan bővítjük portfóliónkat és olyan új, innovatív szolgáltatások fejlesztésén dolgozunk, amelyek még könnyebbé teszik a nálunk való vásárlást, hogy ne csak az új, hanem a meglévő vásárlóink számára is mi legyünk az első számú választás" - magyarázza a sikert Kocián. A webáruház az idei évben már több mint 16 millió megrendelést teljesített, 4 millióval többet, mint tavaly ilyenkor. A tavalyi Black Friday minden idők rekordnapja volt, 182 000 megrendeléssel és 570 000 eladott termékkel egyetlen nap alatt. Ez átlagosan 6,5 termék eladását jelenti másodpercenként.

A Notino már 28 országban elérhető, ami a tavalyi évben történt terjeszkedéseinek köszönhető Írországban, Lettországban, Litvániában és Észtországban. A Notino a legtávolabbi kiszállítással a Bering-tengerrel határos Anadirban, Oroszország legkeletibb városában büszkélkedhet. A vállalat újabb országokban tervez terjeszkedni elosztóközpont formájában, illetve az sem kizárt, hogy újabb piacra is belépjenek.

A Notino összesen 77 millió terméket értékesített a tavalyi év során, ami 22 millióval több, mint az előző évben. A kosár legnagyobb részét a parfümök tették ki, melyek a vállalat forgalmának felét teszik ki. Éves szinten ez a kategória 30%-kal emelkedett, ami jelentősen meghaladja az előző évet. 2020-hoz képest a kozmetikai kategóriák forgalma is nagymértékben nőtt: a sminktermékek 51%-kal, az arckozmetikumok 45%-kal, a hajkozmetikumok pedig 44%-kal. Ezek azok a kulcsfontosságú termékkategóriák, amelyek mindegyike megközelíti vagy meg is haladja a kétmilliárd CZK árbevételt. "Ezek az eredmények alátámasztják, hogy a járvány okozta keresletnövekedés a kozmetikumok és a testápolási termékek iránt továbbra is töretlen. A vásárlókat az motiválja, hogy jobban érezzék magukat" - tette hozzá Kocián.

Az év egyik fontos mérföldköve volt az eddigi legnagyobb Notino üzlet megnyitása Brno központjában, amely a Cseh Köztársaság legnagyobb parfümériája is a maga 850 m²-es területével. "Ez az új, modern üzlet kiváló példája annak, hogy milyen irányba szeretnénk haladni az elkövetkező években. Egy különösen gazdag kínálatról van szó, máshol még nem alkalmazott innovatív szolgáltatásokkal és technológiákkal, ugyanakkor a vásárlás teljesen egyszerű és intuitív megközelítésével. Hosszú távú célunk, hogy a vásárló számára a nálunk tett látogatás az a pillanat legyen, amikor megjutalmazza magát az általunk nyújtott gondoskodással" - zárja szavait Kocián.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Valentin-napi online vásárlási trendek az Extreme Digitalnál
  Hugo Boss a citylightokon
  A Campus Fesztiválon zárul a STR8, B.U. nyárindító kampánya
  Allergiás reakciót okozhatnak a hamis parfümök
  Aki 81 évesen is reklámarc
  Együtt a parfümkészítők
  Vicces csomagolást talált ki a Moschino
  Exkluzív illatbemutató a dm-ben

További hírek ebben a kategóriában

Két tipp elektromos autó vásárlá...
Hogyan készítsen jól konvertáló ...
Kaukázusi kefirt hív vissza az A...
Szeretsz kényelmesen vásárolni? ...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...