Hírek
23579 hír az adatbázisban
A vásárlók 85 százaléka él az akciókkal
Marketinginfo.hu + MTI - 2023-01-06 09:04
Kereskedelem

A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.

Az MTI-hez elküldött közlemény szerint a válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart.

A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza.

A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Digitális követeléskezelési szolgáltatást indított a Számlázz.hu
  A Provident biztosítja az MSÚSZ szakmai díjainak pénzügyi fedezetét
  Provident kölcsönök szabad felhasználásra
  A Provident idei jótékonysági akciója
  Szirmák Botond globális felsővezetői pozícióban folytatja pályafutását
  Új marketing igazgató a Providentnél
  Ötödszörre „szupermárka” a Provident
  Elismerték a Providentet
  Kutatás: nőtt az ünnepi költségvetés 2016-ban

További hírek ebben a kategóriában

Ahonnan az amerikai koktélkultúr...
Átütő eredmények páratlan termék...
Egy ajándék nem a magas ártól le...
Az online vásárlás számos gazdas...