A vásárlók 85 százaléka él az akciókkal
Marketinginfo.hu + MTI - 2023-01-06 09:04
Kereskedelem
A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.
Az MTI-hez elküldött közlemény szerint a válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart. A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza. A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.
Kapcsolódó cikkek:
Digitális követeléskezelési szolgáltatást indított a Számlázz.hu
A Provident biztosítja az MSÚSZ szakmai díjainak pénzügyi fedezetét
Provident kölcsönök szabad felhasználásra
A Provident idei jótékonysági akciója
Szirmák Botond globális felsővezetői pozícióban folytatja pályafutását
Új marketing igazgató a Providentnél
Ötödszörre „szupermárka” a Provident
Elismerték a Providentet
Kutatás: nőtt az ünnepi költségvetés 2016-ban
|