Hírek
23556 hír az adatbázisban
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2023-09-12 11:37
Outdoor/indoor

Online és offline programkommunikációja mellett nagyszabású image plakátkampánnyal hívják fel a figyelmet a szervezők az eseménysorozatra.

Az eseménysorozaton zenetörténeti bemutatók, legendás együttesek és kortárs produkciók idézik meg a fesztivál névadója, Liszt Ferenc szellemiségét. A citylight kampány 2023. szeptember 15-ig fut Budapest közterületein, a Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál kreatívjai 550 plakáthelyen láthatóak városszerte.

A fesztivál harmadik éve mutatja be a magyar és nemzetközi kulturális élet legfrissebb alkotásait. A fiatalnak számító eseménysorozat kommunikációjának célja, hogy az általa használt arculat, így a Liszt Ünnep mint márka összekapcsolódjon a méltán elismert fellépők nevével.

A kampányban használt hat markáns, egymástól jól elkülönülő és az eseménysorozat arculatában is visszaköszönő szín a fellépők és programok sokszínűségét hivatott képviselni. A koncepció szerint a hat színhez hat különböző műfajban alkotó művész társul. A művészek kiválasztása során fontos szempont volt, hogy hazai és nemzetközi szinten is kiemelkedő magyar alkotók reprezentálják az eseménysorozatot és annak összművészeti jellegét:

 
  • Kurtág György, Kossuth- és Erkel-díjas zeneszerző, a 20-21. századi magyar kortárs zene egyik legmeghatározóbb alakja; Magyarországon először a fesztiválon mutatják be Fin de partie (A játszma vége) című díjnyertes operáját.
  • Lakatos Mónika, Kossuth-díjas és WOMEX-életműdíjas roma énekesnő; a cigány tánc- és zenekultúra ikonikus előadóművészeivel - a Boban Marković Orkestarral, a Parno Graszttal és a Romafest Gypsy Dance Theatre-rel - közös estjén négy tájegység négy különböző roma kultúráját idézi meg.
  • Radics Gigi, énekesnő; az 1985-ben alakult legendás amerikai Clayton-Hamilton Jazz Orchestra személyes meghívására, a zenekar vendégeként lép színpadra.
  • Feledi János, Harangozó Gyula-díjas táncművész, koreográfus, a magyar kortárs táncélet meghatározó szereplője; három részből álló, két kortárs magyar zeneszerző, Szentpáli Roland és Orbán György kompozícióira koreografált táncetűdjeit élő zenekari kísérettel mutatja be.
  • Szamosi Zsófia, Jászai Mari-díjas színésznő; a tavalyi Margó-díjas Vonnák Diána novelláskötetéből olvas fel részleteket az ifjú szerző saját irodalmi estjén.
  • Eredics Benjamin, Junior Prima-díjas népzenész, zeneszerző, a Söndörgő együttes tagja, a Müpa Zeneműpályázatán díjazott és a Bartók Tavasz Nemzetközi Művészeti Hetek keretében bemutatott, Végvárak, vitézek című zeneműve a Magyar Nemzeti Táncegyüttes előadásában kel életre a fesztiválon.


A kreatívokon megjelenő szimbólumokat minden esetben egyedileg gyártották, a formák kontúrját pedig mind a harminchat elemen kézzel festették meg a készítők. A Müpa Táncpróbatermében zajló fotózás három teljes napot vett igénybe.

Nemcsak a kreatív arculat kialakítása során, de a kapcsolódó sajtóesemény megszervezésekor is arra törekedtek a szervezők, hogy a fesztivál vezérmotívumát reprezentálva Liszt Ferenc szellemiségét idézzék meg. Ennek érdekében elrugaszkodtak a megszokott sajtótájékoztatók kereteitől, és egy játékkal fűszerezett, élményszerű sajtóreggeli keretében ismertették a teljes programot. Az esemény helyszínéül szolgáló Három Holló kávéházra sem véletlenül esett a választásuk: a környék különleges jelentőséggel bírt Liszt életében, hiszen egykori szolgálati lakása éppen a kávéháztól pár lépésnyire található Belvárosi Plébániatemplomra nézett, a mélyen vallásos zeneszerző legnagyobb megelégedésére.

A reggeli során Liszt Ferenc egyik kedvenc időtöltését is felelevenítették, és játékos kártyapartira invitálták az újságírókat. A kifejezetten az eseményre kreált, "Liszt römi" fantázianévre keresztelt játékhoz egyedi, a fesztivál arculati elemeit viselő, a programokhoz és a fellépő művészekhez kapcsolódó franciakártya-paklik készültek, amelyeket a meghívott újságírók az esemény után magukkal is vihettek emlékül.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Díjaztak a Köszönjük Neked! plakátkampányt
  Társadalmi plakátkampány az Ogilvy/Geometry-től
  Interaktív plakátkampány az Accenture-től
  Köztéri plakátkampányt indított a brit vasúttársaság
  Interaktív plakátkampány az Apple-től
  Plakátkampány a Budapest Park-tól
  Új arculattal várja megnyitását a Zeneakadémia
  Valentin napi plakátkampány a Wilkinsontól

További hírek ebben a kategóriában

Egyesült a két svéd outdoor márk...
2319 műanyag kupakból rakták ki ...
Különleges taxi járja Budapest u...
Csekk helyett tej