Hírek
23556 hír az adatbázisban
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Marketinginfo.hu - 2024-01-03 10:16
Egészségmarketing

A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek.

"Legyen ez a legfittebb éved" címet viselő nemzetközi imázskampánnyal nyitja meg 2024-et az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA, melynek középpontjában egy fogyasztóiknak indított, 3 x 21 nap időtartamú kihívás áll. A kampány a BioTechUSA kiemelt export országaiban - Magyarországon, Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Franciaországban és Szlovákiában - fut a weboldalunkon és social media felületeinken, EDM-ben, PPC-ben és az üzleteink kivetítőin, és természetesen a márkanagyköveteink platformjai is aktívan bevonásra kerülnek. Ezen kívül Magyarországon január hónapban országszerte óriásplakát, citylight és épületháló kampánnyal is jelentkezünk, illetve az aktivitást itthon PR és vállalati kommunikáció is kíséri.

A kampány felhívja a figyelmet arra, hogy a rendszeres mozgás és a tudatos táplálkozás, valamint az étrendkiegészítők jól megtervezett használata egy energikusabb és boldogabb élethez segíthet hozzá. Fő eleme egy online kihívás, amely csatlakozásra buzdít, hogy a fogyasztók megmutathassák, mennyire egészségtudatosan képesek élni, és erre másokat is inspiráljanak.
A 3 x 21 napos, social fejnehéz online aktivitással követőinket arra sarkalljuk és motiváljuk, hogy vegyenek részt a 9 héten át tartó egészségesebb életmódra ösztönző kihívássorozatban. Ezzel szeretnénk buzdítani célközönségét az életmódváltásra, miközben végig szakértőként segítjük őket egyéni céljaik elérésében és annak hosszú távú fenntartásában.


A kampány fő üzenete

Egy új év kezdetén a legtöbben fogadalmakat tesznek, amik sok esetben a sportolással és az életmódváltással kapcsolatosak. A BioTechUSA-nál segítséget szeretnénk nyújtani és egyben egy kihívással motiválni is: apró lépésenként, etaponként bevezetni az új szokásainkat kellemesebb és elérhetőbb célkitűzés, ezáltal tovább motiváltak tudunk maradni. A kihívás során az alapokat szeretnénk átadni, amivel egy olyan életmódot tud kialakítani a résztvevő, amivel elkerülheti a korai feladást, a túledzést vagy a sanyargató diétázást. Az eddig csak alkalomszerűen próbálkozókhoz is szólunk és biztosítunk számukra sarokpontokat, illetve motivációt a céljaik eléréséhez.


Kreatívkoncepció

Az életmódváltó kihívás koncepciója, hogy a meghatározott idő alatt meghatározott feladatokon keresztül építsük be az egészséges életmódot az életünkbe. Nem véletlen a 3 x 21 napos intervallum: megfigyelések és tapasztalatok szerint ugyanis legalább 60 napra van szükségünk ahhoz, hogy egy új tevékenységet vagy szokást sikerrel integráljunk a napi rutinunkba.

A résztvevőknek minden nap egy 5 pontban megfogalmazott listát kell teljesíteniük és beépíteniük az életükbe, mely a napi megfelelő folyadékbevitelt, a minimum 30 perces mozgást, a rostfogyasztást, a megfelelő pihenést és a mentális egészséget támogatja. A feladatok sikeres teljesítése érdekében rendszeresen hírleveleket kapnak, amelyekben hasznos tippekkel, információkkal, életmódváltás és sport témában írt cikkekkel, szakértői videókkal és termékajánlással támogatja őket 7 főből álló, magasan kvalifikált szakértői csapatunk, akik között van dietetikus, pszichológus, edzés és táplálkozás szakértő, gyógytorna és sportrehabilitációs szakértő és táplálékkiegészítő specialista is. De nem maradhatnak ki a márkaboltokban dolgozó, nagy tudással felvértezett szaktanácsadóink sem. Ők kivétel nélkül belső képzési rendszerünkben vesznek részt, biztosítva ezzel üzleteinkben a professzionális kiszolgálást, hogy minden vásárlói igényre megfelelő terméket, szolgáltatást tudjanak nyújtani, ezzel segítve őket abban, hogyan ne bukjanak bele az életmódváltásba, és a program végéig megmaradjon a lelkesedésük; és persze jó mankó lehet az online elérhető Lifestyle Programunk is.

A kihíváshoz egy nyereményjáték is párosul. Azok között, akik január 1. és 31. között kezdik el a kihívást 1,2 Millió Ft összértékben BioTechUSA vásárlási utalványt sorsolunk ki, amit a BioTechUSA webshopban vásárolhatnak le.

A kampányban BioTechUSA influencerek bevonása is megtörténik, akik közül néhányan szintén elkezdik a kihívást, és a követőiket is erre buzdítják.

Lékai-Kiss Ramóna, a BioTechUSA márkanagykövete a tavalyi évet kezdte életmódváltással, amit azóta is sikeresen tart. A színész-műsorvezető ma már sokkal jobban odafigyel arra, mit és mikor eszik, a sport pedig szinte minden nap az élete része. Ramóna szerint nagyon fontos a fokozatosság és hogy végig motiváltak maradjunk.

"Mindig is fontos volt számomra az egészségtudatos életmód, és hogy újabb és újabb célokat tűzzek ki magam elé! A BioTechUSA Challenge attól különleges számomra, hogy nem csupán a mozgás és táplálkozás terén lát el jó tanácsokkal, hanem mentálisan is támogat. Ha Te is szeretnél életmódot váltani a BioTechUSA-val, és végig motivált maradni, nem feladni, az én tippem a jegyzetek írása. Egy naptárbejegyzés, egy cetli a hűtőn, egy üzenet a futócipő mellett csodákra képes."






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Exkluzív dokumentumfilm a BioTechUSA-tól
  Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
  A Mályvavirág Alapítvány és a BioTechUSA a prehabilitációért
  A Semmelweis Egyetem és a BioTechUSA-cégcsoport együtt az evészavarok ellen
  Egyedülálló beruházás a BioTechUSA-tól
  A BioTechUSA kampány a kiegyensúlyozott életmódért
  BioTechUSA boltja az Allee-ban
  A BioTechUSA-cégcsoport legújabb imázskampánya
  Minden mozgás számít - üzeni a BioTechUSA
  Légy tökös! – szólít fel a BioTechUSA-cégcsoport Movemberben
  Hosszú Katinka lett a BioTechUSA márka arca
  TV reklámokkal erősíti imidzsét a BioTechUSA
  Piacon az Iron Series

További hírek ebben a kategóriában

A lágylézer használata az egészs...
Fülplasztika megoldhatja a fülka...
A legfontosabb információk a glu...
Egészséges menü gyerekeknek is (...