Együttműködés az MNB-Edulab és a Budapesti Metropolitan Egyetem között
MTI + Marketinginfo.hu - 2024-01-24 10:51
CSR
A fiatalok pénzügyi tudatosságának, pénzügyi kultúrájának fejlesztése érdekében együttműködési megállapodást kötött az MNB-EduLab Nonprofit Kft. és a Budapesti Metropolitan Egyetem.
Az MTI-hez elküldött közlemény szerint a biztató trendek mellett a pénzügyi kultúra fejlesztése terén még sok teendő van. A meglévő tudás gyakorlati alkalmazása, valamint a pénzügyi döntéseket befolyásoló egyéb tényezők - motivációk, tervszerűség, körültekintés - a leginkább fejlesztendő területek. A közlemény idézi Kocziszky Györgyöt, a Budapesti Metropolitan Egyetem rektorát, aki hangsúlyozta: a diákoknak meg kell érteniük a pénzügyek alapjait, a hitelek kezelését és az egyéb pénzügyi készségeket, hogy sikeresen vezessék anyagi ügyeiket az egyetemi éveik alatt, miután ebben az időszakban alapozzák meg a későbbi, felnőtt életük anyagi alapjait is. Hozzátette, az egyetem számára kiemelten fontos, hogy a magyar és külföldi hallgatók pénzügyi kultúrájának fejlesztése érdekében a hallgatóknak magas minőségű szolgáltatásokat nyújtsanak, ennek jelentős állomása a megállapodás. Az MNB-EduLab Nonprofit Kft. a Magyar Nemzeti Bank (MNB) leányvállalataként jött létre azzal a céllal, hogy minőségi, digitális tananyagokat fejlesszen és biztosítson a gazdasági témák iránt érdeklődők számára, az egyetemi hallgatóktól kezdve a sokéves tapasztalattal rendelkező szakemberekig. Az MNB a Magyar Pénzmúzeum és Látogatóközpont üzemeltetésével is aktívan járul hozzá a hazai pénzügyi kultúra fejlesztéséhez. Hergár Eszter, az MNB-EduLab ügyvezetője kifejtette: bármikor be lehet kapcsolódni a tanulásba, erre jó példa a Pénzmúzeum, ahol minden korosztály számára biztosított a fejlődés a pénzügyi edukáció terén. Az egyetemmel létrejött megállapodással kilépnek a múzeum falai közül és házhoz vihetik edukációs anyagaikat.
Kapcsolódó cikkek:
A fiataloknak fontosabb az állásuk biztonsága, mint a fizetésük mértéke
Nagy az egyetemisták vállalkozó kedve
Az egyetemi hallgatók harmada már átélte a kapunyitási pánikot
Az egyetemisták saját vállalkozásban képzeli el a jövőjét
A középiskolások többsége helyt állna az üzleti életben
METU kampánya a felvételizőkért
METU a nemzetközi startup hálózatban
Ár, márka és hangulat alapján választ bort a magyar egyetemista
Saját vállalkozásban hisznek a METU hallgatók
|