Hírek
23430 hír az adatbázisban
Így nyomtat egy jó nyomtatási szolgáltató (x)
Marketinginfo.hu - 2024-02-22 09:31
Kereskedelem

A nyomtatóvásárlás ma már egyáltalán nem olyan egyszerű feladat, mint évtizedekkel ezelőtt.

A művelet során számtalan szempontot kell figyelembe venni, és a modern elvárásoknak is meg kell felelni teljes mértékben. Az irodáknak, vállalkozásoknak igazi kihívást jelent ez a folyamat, de magánemberként is könnyű eltévedni a rengeteg lehetőség között.

Miben segíthet egy nyomtatási szolgáltató?

Amikor a milyen nyomtatót vegyek kérdésre keressük a választ, akkor nem muszáj egyedül próbálkozni, akár a TechOffice szolgáltatását is segítségül hívhatjuk. Az egyik legfontosabb cél minden vállalkozás életében, hogy leállásmentes irodával rendelkezzen. Mit is jelent ez a gyakorlatban? A nyomtató egy igazán érzékeny és kritikus pontja minden munkahelynek. Ha az eszköz egyik nap úgy dönt, hogy nem nyomtat többé, meghibásodik, de elég az is, hogy beragad a papír, az máris komoly fennakadásokat tud okozni az iroda életében.

Olykor csak 1-2 órára áll le a munkavégzés, de az sem ritka, hogy napokig nélkülözni kell a készüléket. Ez komoly fejfájást okoz a cégvezetésnek és kollégáknak is, mivel ez egy elengedhetetlen része a működésnek. A leállásmentes iroda azt jelenti, hogy a nyomtató meghibásodása sem fogja megállítani a munkavégzést. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy a megfelelő nyomtatási szolgáltatóval elérhető az, hogy a hibák egy részét távoli vezérlés segítségével megoldják, ha ez nem elég, akkor rövid időn belül kiérkeznek a helyszínre, ha pedig minden kötél szakad, akkor kapunk egy cseregépet a javítás idejére vagy véglegesen.

Ennek köszönhetően nem kell megvárni az olykor hetekig is elhúzódó javítást. Az iroda, a munka meg se érzi, hogy éppen az egyik nyomtató bedobta a törölközőt.

Az egész folyamat a beszerzéssel kezdődik

Egy jó nyomtatási szolgáltató sokkal többet nyújt annál, minthogy rámutat, melyik eszköz lehet az ideális választás. Az értékesítést is lehet többféleképpen csinálni, és az együttműködés valójában már ott elkezdődik. Abból is tudhatjuk, hogy jó helyen vagyunk, hogy a válogatás során alaposan felmérik az igényeinket, hogy mégis mik az elvárásaink egy nyomtató felé. Olyan megoldási javaslatokat tesznek, amelyek ezeknek abszolút megfelelnek. Nem a legdrágább eszközt akarják lenyomni a torkunkon, és nem valami bóvlit próbálnak ránk sózni, ami rövid időn belül megadja magát és jöhetünk vásárolni egy újat.

A vásárlás után is velünk vannak

Segítenek beüzemelni a nyomtatót, a kollégáknak eligazítást tartanak a helyes használatról. Ha mégis valami probléma adódik a működtetés során, akkor azonnal vagy nagyon rövid időn belül el tudjuk őket érni és már azonnal érkezik is a segítség. Az ügyfélszolgálatuk nem túlterhelt és egyértelmű az is, hogy hogyan lehet felvenni velük a kapcsolatot.

Ha vásárlás után "eltűnik" a szolgáltató, ahol vettük a gépet, az is egy intő jel lehet, hogy legközelebb jobban odafigyeljünk a kiválasztás során.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kicsi a bors, de erős – HP nyomtató a kereszttűzben (x)
  Alkatrész nyomtatás útközben 3D nyomtatóval
  Lexmark a nyomtatási biztonságról
  Epson tintakaland Lewis Hamiltonnal
  Az Epson a fenntartható jövőre fókuszál
  Újrahasznosításra szólít fel a Lexmark
  Felvásárlással erősített a Sharp
  Androidra fejleszt a Xerox

További hírek ebben a kategóriában

Olcsó, de minőségi téli gumit ke...
Bombaárakkal indul a húsvéti sze...
Több mint 600 tonna füstölt húsá...
A Jófogás Valentin-napi felmérés...