Hírek
23441 hír az adatbázisban
Minőségi online jelenlét (x)
Marketinginfo.hu - 2024-03-19 09:06
Digitális

Amelyik vállalkozás nincs jelen az online térben, nem is létezik - lehet, hogy nem ezer százalékig igaz az állítás, de azért mégiscsak komoly igazságtartalma van.

Viszont a lényeg ez esetben is a részletekben rejlik, hiszen ennek a bizonyos online jelenlétnek nem mindegy, hogy milyen a minősége. Ha olyan profikra bízod magad, mint a SocialWings online marketing ügynökség, akkor tudhatod, hogy a színvonal több, mint megfelelő lesz, de ha saját magad menedzseled vállalkozásod ezen tevékenységét is, akkor is vannak szempontok, amik alapján ellenőrizheted a nívót.

Webhely, tartalom, SEO

Az első élmény felbecsülhetetlenül fontos, amikor egy látogató a vállalkozás honlapjára kattint terméket, szolgáltatást keresve. A felületnek korszerűnek, vonzónak és könnyen navigálhatónak kell lennie. Fontos, hogy hiba nélkül működjön asztali gépen és mobil eszközökön is, felkészülve a legújabb készülékek diktálta kihívásokra.

Az oldalon található tartalomnak időszerűnek, információgazdagnak és frissnek kell lennie. Ez magában foglalhat a hosszú ideig érvényes alapinfókon felül blogbejegyzéseket, szakmai anyagokat, termékleírásokat, képeket és videóanyagokat.

A keresőoptimalizálás, avagy mozaikszóval SEO fontos tevékenység az online térben elérhető sikerhez. A honlap tartalmának releváns kulcsszavakra és témákra kell épülnie annak érdekében, hogy a legfontosabb keresőmotorok kedvezően rangsorolják, ez a tevékenység igazából már önmagában is egy önálló szakmának számít.

Fontos, hogy a látogatók pozitív felhasználói élményben részesüljenek. Ez kiterjed az oldal gyors betöltésére, könnyű navigációra és hatékony vásárlási procedúrára. Emellett a vállalatnak lehetőséget kell biztosítania a felhasználók számára az illetékesekkel való kommunikációra.

Közösségi média, felhasználói jelenlét

A vállalatnak elkerülhetetlenül fontos jelen lennie a mindenki által használt közösségi média platformokon. Fontos, hogy rendszeresen posztoljanak tartalmat, és aktívan tartsanak kapcsolatot a közösséggel.

A visszajelzések nagy hatással lehetnek az üzlet online hírnevére, ezért nagyon fontos a pozitív visszhang. Lényeges az is, hogy a cég pozitív visszajelzéseket gyűjtsön, és hatékonyan kezelje az esetleges negatív kritikákat, javítva ezek alapján az ügymenetet az ügyfelek megelégedésére.

Analitika és teljesítménymérés

Fontos, hogy az online tevékenységed elemzéséhez rendelkezz webanalitikai eszközökkel, amelyek segítségével értékelheted a webhely, illetve a közösségi oldalakon folytatott tevékenységed hatékonyságát. Ez lehetővé teszi a folyamatos színvonal-emelkedést, illetve a fogyasztói igényekhez való maximális alkalmazkodást.

Talán a fentiekből is egyértelműen kiolvasható, hogy az online jelenlét minőségének biztosítása összetett feladat, a legjobb szakemberre bízni annak működtetését.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Díjmentesen tanulnak PPC-t és SEO-t az anyák
  Így lehet sikeres a tartalommarketing
  Ezért releváns a tartalommarketing
  Natív hirdetések vs tartalommarketing
  A tartalommarketing megkerülhetetlen a márkák számára
  Hogyan működik a márkázott tartalom?
  Csalódás a tartalommarketing helyzet
  A legtöbb webhelyből hiányzik a mobil kompabilitás

További hírek ebben a kategóriában

Megvannak ‘Az Év Honlapja&...
Már minden hetvenedik dolgozóra ...
Így találd meg a tökéletes domai...
Női példaképeket keres az IVSZ é...