Hírek
23526 hír az adatbázisban
Az Egészség Hídja Összefogást segíti a a Pantene Pro-V
Marketinginfo.hu - 2024-03-18 12:26
Egészségmarketing

A Procter & Gamble vállalat Pantene Pro-V márkája ezért újra elindítja #ErősÉsGyönyörű kampányát az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület támogatására.


Közös céljuk kiemelni a korai felismerés fontosságát, továbbá ráirányítani a társadalom figyelmét az emlőrákkal kapcsolatos tudnivalókra. Az egy hónapos kampány során a márka a Rossmann üzletláncon keresztül minden eladott Pantene Pro-V termék után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását, így erősítve a nők önbizalmát ebben a nehéz helyzetben.

Magyarországon az emlőrák minden nyolcadik-kilencedik nőt érint élete valamelyik szakaszában. A rendszeres önellenőrzés, a szűrővizsgálatokon történő részvétel jelentősen növeli a betegséggel való sikeres megküzdés esélyét. Elszomorító adat, hogy több mint nyolcezer új emlődaganatot regisztrálnak hazánkban évente. A lesújtó diagnózistól hosszú út vezet a tünetmentes állapot eléréséig, ami fizikailag és lelkileg egyaránt rendkívül megterhelő az érintettek számára. A kemoterápiás kezelések számos kellemetlen mellékhatással járnak, amelyek közül a nők számára talán az egyik legmegrázóbb élmény a hajuk elvesztése. Bajkó Barbara is megharcolt a betegséggel 28 éves korában, amelyet az Élet Dió után elnevezésű blogján dokumentált azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a szűrés és az önvizsgálat fontosságára és eloszlassa azt a tévhitet, hogy a mellrák csak az idősebb nőket fenyegeti.

"Miután megtudtam, hogy ki fog hullani a hajam, volt bennem egy félelem, ezért azonnal keresni kezdtem a megfelelő parókát. Nem tudtam hogyan fogom viselni, ha majd a kopasz tükörképem néz vissza rám. Jó érzés volt tudni, hogy a parókám ott van, és ha szükségem van rá, elővehetem. Éppen ezért érzem fontosnak az Erős és Gyönyörű kampány által képviselt célokat." - mondta.

A Pantene Pro-V egyik küldetése, hogy minden nő erőt meríthessen és magabiztosságot sugározhasson hajkoronája által. A most életre hívott kampány azon nőket támogatja, akik életük egyik legnagyobb harcát vívják, és az így kapott segítség hozzájárulhat önbizalmuk újraépítéséhez. Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület missziója egybecseng a márka által képviseltekkel, hiszen amellett, hogy felhívja a társadalom figyelmét a betegségre, és igyekszik eloszlatni a tévhiteket az emlőrákkal kapcsolatban, támogató közeget is nyújt az érintettek számára. Sokrétű tevékenységük során segítenek fellépni a megfelelő kezelés minőségéért, támogatást nyújtanak másodvélemény beszerzésében vagy segítenek parókához jutni a hajuk elvesztésétől lelkileg megviselt hölgyeknek.

"Nagyon fontos eleme a gyógyulásnak, hogy a megpróbáltatások ellenére a betegek önmagukba vetett hite erős legyen. Mégis, rendkívül nehéz ilyen körülmények között újra felépíteni a nők sok szempontból megtépázott önbizalmát. Ennek egyik eszköze lehet egy csinos paróka is." - monda Tóth Krisztina, az Egyesület alelnöke.

A minőségi parókák beszerzése nem olcsó, amit a betegség során felmerülő egyéb költségek mellett nem mindenki engedhet meg magának. Ebben nyújt segítséget a P&G Pantene Pro-V márkájának Erős és Gyönyörű kampánya, amely 2024. február 26 - április 5 között a Rossmann üzlethálózatán keresztül a márka minden eladott terméke után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Országos összefogás segíthet a kis Ádinnak
  A Procter & Gamble és a SPAR jótékonysági programja
  Önkéntes munkával segített a P&G
  Tornászokat támogat a P&G
  50 fölötti hölgyeknek indít magazint a P&G
  Sztárok a Pantene új arcai
  A Pantene is környezetbarátabb csomagolásra vált
  Az Egészség Hídja támogatója lett a SPAR
  Ügynökségek is támogatják az Egészség Hídját

További hírek ebben a kategóriában

Mi a különbség az egyes focicipő...
A világ 31. legjobbja a US News ...
Az okos vércukormérő eszközök (x...
Az aranyér tünetei és műtéti meg...