Mindent egy helyről
Ahhoz, hogy kihasználjuk például az ingyenes szállítás lehetőségét, érdemes több mindent egy helyről megvásárolni, és erre kínál lehetőséget a
BestMarkt online áruház, ahol a műszaki cikkektől kezdve igen sok mindent megtalálunk.
Az e-kereskedelem továbbra is uralja a fogyasztói játékteret, mivel a költési preferenciák és a kényelmi szintek radikálisan megváltoztak napjainkra. Egy felmérés szerint a fogyasztók 43 százaléka állítja, hogy nem bánná, ha soha többé nem vásárolna fizikai boltban, a fogyasztók 73 százaléka pedig úgy véli, hogy a vásárlások többsége online fog történni.
Ingyenes szállítás, alacsonyabb árak, kényelem
Az ingyenes szállítás egyszerű luxusa jelentheti a különbséget az online és az üzletben történő vásárlás között. A kereskedők szempontjából az ingyenes szállítás biztosítása arra is ösztönözheti a vásárlókat, hogy többet vásároljanak, így ellensúlyozva a szállítási költségeket.
Az ár az egyik legerősebb befolyásoló tényező a vásárlási döntésben: online vásárláskor a fogyasztók 70 százaléka az olcsóbb termékeket választja. Azzal a ténnyel párosulva, hogy egyes felmérés szerint a vevők több, mint a fele fizetéstől fizetésig él, logikus, hogy az interneten keresik a legtöbben a legolcsóbb lehetőségeket.
A vásárlók már csak a kényelem miatt is az online vásárlást részesítik előnyben, néhány perc alatt megrendelhetnek egy terméket, megerősíthetik a fizetést, és láthatják a szállítás állapotát akár a tenyerükben tartott mobiltelefon képernyőjéről.
Ár-összehasonlítás, szélesebb választék, kedvezmények
Az emberek egyre tudatosabban figyelnek arra, hogy hol költik el a pénzüket, igaz ez online és offline is. A konkurencia felmérésével szűkíthetjük kívánságunkat, és könnyen navigálhatunk egyik termékoldalról a másikra, és néhány kattintással megtalálhatjuk a legjobb árat.
A termékválasztás online sokkal sokrétűbbé válhat: vélemények és funkcióik alapján rangsorolhatunk, mindenféle paraméter szerint össze tudjuk hasonlítani a termékeket. A lehetőségek végtelenek, persze ez alól kivételt jelentenek az alapvető élelmiszerek.
Jutalmazási programokhoz való csatlakozás, promóciók, kuponkódok, hűségajándékok - mindezen kedvezmények online sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak, mint egy fizikai üzletben. És mivel a vásárlók a még nagyobb megtakarítások felé fordulnak, így ezek a kedvezmények igencsak vonzóak lehetnek.
Mivel a fogyasztók a lehető leghamarabb szeretnék, ha a termékeiket kiszállítanák, ezért erre mindenképp figyelni kell, amikor vásárolunk. Egy felmérés szerint az online vásárlók közel fele még pluszban is hajlandó fizetni a gyorsabb szállításért, de alapvetően a szállítmányozási iparág fejlődése révén gyakran már a megrendelést követő munkanapon megkapjuk a vásárolt holmit.
(x)