Hírek
23556 hír az adatbázisban
Az online vásárlás számos gazdasági előnnyel bír
Marketinginfo.hu - 2024-10-14 09:32
Kereskedelem

Az online vásárlás jó okkal fejlődik napról napra. A technológia által lehetővé tett vásárlás kényelme a Covid-19 idején vált alapvető fontosságúvá, azonban a pandémia után is folytatódott a dinamikus növekedés.

Mindent egy helyről

Ahhoz, hogy kihasználjuk például az ingyenes szállítás lehetőségét, érdemes több mindent egy helyről megvásárolni, és erre kínál lehetőséget a BestMarkt online áruház, ahol a műszaki cikkektől kezdve igen sok mindent megtalálunk.

Az e-kereskedelem továbbra is uralja a fogyasztói játékteret, mivel a költési preferenciák és a kényelmi szintek radikálisan megváltoztak napjainkra. Egy felmérés szerint a fogyasztók 43 százaléka állítja, hogy nem bánná, ha soha többé nem vásárolna fizikai boltban, a fogyasztók 73 százaléka pedig úgy véli, hogy a vásárlások többsége online fog történni.

Ingyenes szállítás, alacsonyabb árak, kényelem

Az ingyenes szállítás egyszerű luxusa jelentheti a különbséget az online és az üzletben történő vásárlás között. A kereskedők szempontjából az ingyenes szállítás biztosítása arra is ösztönözheti a vásárlókat, hogy többet vásároljanak, így ellensúlyozva a szállítási költségeket.

Az ár az egyik legerősebb befolyásoló tényező a vásárlási döntésben: online vásárláskor a fogyasztók 70 százaléka az olcsóbb termékeket választja. Azzal a ténnyel párosulva, hogy egyes felmérés szerint a vevők több, mint a fele fizetéstől fizetésig él, logikus, hogy az interneten keresik a legtöbben a legolcsóbb lehetőségeket.

A vásárlók már csak a kényelem miatt is az online vásárlást részesítik előnyben, néhány perc alatt megrendelhetnek egy terméket, megerősíthetik a fizetést, és láthatják a szállítás állapotát akár a tenyerükben tartott mobiltelefon képernyőjéről.

Ár-összehasonlítás, szélesebb választék, kedvezmények

Az emberek egyre tudatosabban figyelnek arra, hogy hol költik el a pénzüket, igaz ez online és offline is. A konkurencia felmérésével szűkíthetjük kívánságunkat, és könnyen navigálhatunk egyik termékoldalról a másikra, és néhány kattintással megtalálhatjuk a legjobb árat.

A termékválasztás online sokkal sokrétűbbé válhat: vélemények és funkcióik alapján rangsorolhatunk, mindenféle paraméter szerint össze tudjuk hasonlítani a termékeket. A lehetőségek végtelenek, persze ez alól kivételt jelentenek az alapvető élelmiszerek.

Jutalmazási programokhoz való csatlakozás, promóciók, kuponkódok, hűségajándékok - mindezen kedvezmények online sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak, mint egy fizikai üzletben. És mivel a vásárlók a még nagyobb megtakarítások felé fordulnak, így ezek a kedvezmények igencsak vonzóak lehetnek.

Mivel a fogyasztók a lehető leghamarabb szeretnék, ha a termékeiket kiszállítanák, ezért erre mindenképp figyelni kell, amikor vásárolunk. Egy felmérés szerint az online vásárlók közel fele még pluszban is hajlandó fizetni a gyorsabb szállításért, de alapvetően a szállítmányozási iparág fejlődése révén gyakran már a megrendelést követő munkanapon megkapjuk a vásárolt holmit.


(x)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
  Generációs szakadék az online vásárlók körében
  Az EU lebontja az online vásárlás határait
  Mitől félnek a legtöbben online vásárláskor?
  Megjelent az első magyar e-kereskedelmi szemle
  Mennyi ideig tart igazából az online vásárlás?
  Kutatás az online vásárlás hátteréről
  Az online vásárlás a gumiabroncs piacot is elérte

További hírek ebben a kategóriában

Termékcímke webáruházak számára:...
Így költsd el a pénzed, ha marad...
Tovább növelte eladásait a cseh ...
Eredeti kipufogók tökéletes hang...