Hírek
23661 hír az adatbázisban
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
Marketinginfo.hu - 2025-04-03 11:10
Reklám

2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere, most pedig újabb szintre emelik a katalán klubbal való együttműködést.

Amellett, hogy piacra lépnek az első Barcelona signature termékükkel, a katalán krémízű Iso Whey Zeroval, 2025-től már az FC Barcelona klasszisa, a világ egyik legjobb középpályása, Pedro González López, ismertebb nevén Pedri egyénileg is a BioTechUSA mezét ölti magára, és csatlakozik márkanagyköveti csapatukhoz.

Pedrit egyéniben is leigazolja a BioTechUSA

A még csak 22 éves Pedri karrierútja és szellemisége sok hasonlóságot mutat a BioTechUSA filozófiájával, aki ráadásul az FC Barcelonában és a spanyol válogatottban is meghatározó, klubjában és nemzeti együttesében is kimondottan sikeres játékos. A BioTechUSA-val való
együttműködésben Pedri képviseli majd azokat az értékeket, melyek a vállalat és sportoló számára is kiemelten fontosak: a mozgás szeretetét, az elszántságot és azt az akaraterőt, mely segít abban, hogy az egyén mindig elérje egyéni céljait, legyen szó fogyásról, életmódváltásról
- vagy akár a spanyol bajnoki címről.

Pedri tehetsége már korán megmutatkozott, első felnőtt csapatában, a Las Palmasban mindössze 16 évesen rúgta első gólját, ezáltal nem csupán a csapat, hanem a spanyol másodosztály legfiatalabb gólszerzője lett. 2020-ban, mindössze 17 évesen mutatkozott be a
katalán csapatban a spanyol elsőosztályban és még abban az évben pályára lépett a Bajnokok Ligájában is. A spanyol válogatottban is korrekorder: 16 és fél évesen ő volt a nemzeti együttes történetének legfiatalabb tagja, aki Európa Bajnokságon képviselte Spanyolországot.
Mára pedig klubjában és nemzetközi szinten is meghatározó játékos, aki, ha így folytatja, valódi klublegendává is válhat - ebben pedig termékeivel és szakértelmével segíti majd a BioTechUSA Pedrit.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A BioTechUSA növekedése
  Exkluzív dokumentumfilm a BioTechUSA-tól
  Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
  A Mályvavirág Alapítvány és a BioTechUSA a prehabilitációért
  A Semmelweis Egyetem és a BioTechUSA-cégcsoport együtt az evészavarok ellen
  Egyedülálló beruházás a BioTechUSA-tól
  A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
  A BioTechUSA kampány a kiegyensúlyozott életmódért
  BioTechUSA boltja az Allee-ban

További hírek ebben a kategóriában

Tippek a funkcionalitás és márka...
Exkluzív dokumentumfilm a BioTec...
A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével