Hírek
23661 hír az adatbázisban
A Snickers legújabb kampánya
Marketinginfo.hu - 2025-05-09 09:31
Promóció

Megérkezett a Snickers "Nem vagy formában?" kampánya, ezúttal José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka futballsztárok szereplésével.

A márka továbbra is a jól ismert "Kivagy, ha éhes vagy" üzenetre épít, ezúttal futball-pillanatokkal mutatva be ezt a gondolatot a fogyasztóknak.

Az idei Snickers kampány a tavalyi "Győzd le egy meccsben a hősödet!" aktivitás folytatása. A digitális fókuszú kampányban világhírű játékosok rövid interjúkon keresztül mesélnek olyan emlékeikről, amikor "nincsenek formában". Piros lap? Lyukas zokni? José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka ezekről is beszámol, ahogy arról is, hogy egy SnickersŸ-szel a kezükben már semmi sem billentheti ki őket az egyensúlyukból.

"Idén is szeretnénk elkalauzolni a fogyasztókat a futball érzelmekkel teli világába. Nagy öröm számunkra, hogy olyan nemzetközi futballsztárok csatlakoztak hozzánk, mint José Mourinho, a sikeres portugál labdarúgóedző, Aitana Bonmatí, a világbajnok spanyol játékos, valamint Bukayo Saka, a Premier League-ben és az angol válogatottban játszó szélső, akik jóízű humorral mesélnek olyan pillanatokról, amikor épp nem hozták a legjobb formájukat. Ilyen néha a legnagyobbakkal is előfordul - nemcsak a pályán, de a lelátón is" - mondta Villányi Gábor, a Snickers közép-európai portfólió- és márkaaktivációs menedzsere.

A kampány egyik fő attrakciója egy nyereményjáték, a fődíj nyertese pedig exkluzív utazás keretében egy Aitana Bonmatí részvételével zajló eseményen vehet részt.

Érvényes pályázat esetén az alábbi nyeremények egyike nyerhető meg: heti 1 db, összesen 8 db PS5 Játékkonzol, fődíjként pedig 1 db páros utazás egy Aitana részvételével zajló eseményre.
A kampány részeként egyedi videós tartalmak készültek, amelyek különböző digitális platformokon lesznek láthatók. A kampány a közösségi médiában is megjelenik, célzott aktivitásokkal a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on, emellett POS-anyagok is készültek a bolti megjelenés támogatására.

A kampány kreatív koncepcióját a The&Partnership készítette, a promóciók lebonyolításáért az ACG Advertising and Partners felel, míg a Flow PR koordinálja a kampány a teljes körű PR-tevékenységét.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új köntösben a Snickers, Twix és Mars csokoládék
  A Snickers focis kampánya
  Büntet a Snickers, ha túl sokáig bámuljuk Marylin-t
  Sport Bild a nyeremény a Snickersnél
  Nagy tételben hív vissza csokoládét a Mars
  Tökös reklámot készített a Snickers
  21 szó és tünet az éhségre
  Snickers csapat a Bamako ralin

További hírek ebben a kategóriában

A Borsodi Friss nyereményjáték
Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...