Hírek
23679 hír az adatbázisban
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Marketinginfo.hu - 2025-05-20 09:04
Márkák

A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, "FIND YOUR MOVE" címmel.

A kampány a mozgás örömét hozza el a tévéképernyőkre, a közösségi médiába és a Lidl áruházakba több mint 30 országban. Ez az átalakulás kulcsfontosságú lépés a CRIVIT márka számára, hogy Európa vezető szabadidőmárkájává váljon.


Új márkaidentitás: középpontban a mozgás öröme

A kampány elindítása a CRIVIT önálló márkaként történő indulását is jelenti, amely többek között a márka saját közösségi médiacsatornáin, az Instagramon, a Facebookon és a YouTube-on lesz látható. A márka egy holisztikus szemléletet képvisel, amely a teljesítménykényszer helyett a szórakozásra, a könnyedségre és a tudatos életmódra összpontosít és arra ösztönzi az embereket, hogy próbáljanak ki új sportágakat, valamint alakítsanak ki személyes edzésrutint. Legyen szó kezdőről vagy aktív sportolóról: a CRIVIT mindenkinek segít abban, hogy a testmozgás az élete szerves részévé váljon, hiszen ez a személyes jóllét egyik kulcsa.

"A CRIVIT olyan független márkává fejlődik, amely mindenki számára elérhetővé teszi a testmozgást, amellett, hogy a legjobb ár-érték arányra és egyértelműen az emberre fókuszálunk. A "FIND YOUR MOVE" központi üzenetével és a nemzetközi kampánnyal hosszú távú víziónk, hogy a CRIVIT Európa legerősebb szabadidőmárkájává váljon" - mondta Martin Alles, a Lidl International márkavezetője.

Omnichannel integráció a zökkenőmentes vásárlási élményért

A CRIVIT új márkaorientációja beépül a Lidl omnichannel stratégiájába: több mint 30 ország Lidl üzleteiben érhető el a márka kiváló minőségű sportruházata és felszerelései.
"A Lidl Magyarország büszke arra, hogy részese lehet a CRIVIT sikertörténetének. Hiszünk ebben az erős márkában és abban, hogy képes lesz az embereket az aktívabb életmódra inspirálni - a Lidltől megszokott kiváló ár-érték arány mellett" - tette hozzá Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország Igazgatóságának Elnöke.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A 42. Lidl Balaton-átúszás és áthúzás
  Ők Magyarország szabadidősport nagykövetei
  Összefognak a magyar retro márkák
  Újraélednek a TV Torna retro szabadidőruha-márkái

További hírek ebben a kategóriában

Lévai Bálint vezérigazgató, társ... A BioTechUSA növekedése
2025-04-22 10:17
A Zwack növelte árbevételét
Milyen anyagból készülnek leggya...
Tovább erősítette nemzetközi poz...
Ilyen egy népszerű óramárka (x)