Hírek
23756 hír az adatbázisban
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
Marketinginfo.hu - 2025-10-02 12:57
Márkák

Mozivászonra illő együttműködés indít új fejezetet a prémium francia sörmárka életében.

Az 1664 világszerte egyidőben jelenti be új nemzetközi nagykövetét: az elismert színész és kulturális ikon, Robert Pattinson a márka arcaként csatlakozik a brandhez. A partnerség középpontjában egy 2026-ban induló globális kampány áll, amely a "jó ízlés" fogalmát vizsgálja különböző, gyakran ellentétes nézőpontokból - mozivászonra illő filmes eszközökkel.

A kampányt a Golden Globe-díjas és Oscar-jelölt Brady Corbet rendezi, akinek legutóbbi nagyjátékfilmje, A brutalista óriási elismerést aratott: 2024-ben 10 Oscar-jelölést gyűjtött be - többek között a legjobb rendező és a legjobb eredeti forgatókönyv kategóriákban -, elnyerte a Velencei Nemzetközi Filmfesztivál Ezüst Oroszlánját és a Golden Globe legjobb rendezői díját is. A 2026 első negyedévében rajtoló projektet a Fold7 független londoni ügynökség dolgozta ki, a közönség televízióban, digitális felületeken, közösségi médiában, kültéri reklámokon és üzletekben is találkozhat vele.

A jó ízlés új megközelítésben

A 1664 célja, hogy új perspektívából értelmezze a jó ízlést: nem merev szabályként, hanem olyan szemléletként, amely kíváncsiságra, eredetiségre és örömre épül. Robert Pattinson különleges stílusával, sokoldalú gondolkodásmódjával és kulturális nyitottságával a jó ízlés modern megtestesítője, aki könnyedén mozog különböző világok között, a független filmektől a globális divatkampányokig.

"Izgalmas lehetőség és öröm számunkra, hogy a modern kreativitás két ikonja, Robert Pattinson és Brady Corbet erejét egyesíthetjük ebben a kampányban, amely az ízlésről szóló vitát dramatizálja. Egyedi személyiségük és alkotói stílusuk így már együtt feszegeti a határokat" - mondta Nikola Maravic, az 1664 globális marketingigazgatója. Hozzátette: "Köszönhetően annak, hogy Pattinson lesz a következő nemzetközi kampányunk arca, egyedülálló lehetőségünk nyílik arra, hogy az 1664-et új kulturális területre vezessük, és merész inspiráló módon kapcsolódjunk a közönséghez. Ez több, mint egy együttműködés - ez egy egyértelmű szándéknyilatkozat."

Kulturális gesztus a sör világából

Az együttműködés a márka pozicionálásában is új irányt jelent: az 1664 ugyan mindig is a csavarral fűszerezett, magabiztos stílusosságot képviselte, most azonban túllép a terméken, az ízlésformálás világába. Robert Pattinson szerepvállalásával pedig a márka szélesebb kulturális térben, friss megközelítéssel szólíthatja meg a közönséget.

A kampány első filmje 2026 elején debütál, további részletek bejelentése a következő hónapokban várható.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Idén nyártól Orlando Bloom a Staropramen új márkanagykövete
  Dr. Schiffer Miklós márkanagykövet BMW 6-os Gran Turismo-t vezet
  Szujó Zoltán a NAVITEL® márkanagykövete
  Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
  Zoób Kati, a MINI Magyarország márkanagykövete
  Dwayne újra a Ford márkanagykövete
  Claudio Ranieri a TAG Heuer márkanagykövete lett
  Új márkastratégia a Kronenburgnál

További hírek ebben a kategóriában

A CRIVIT Európa vezető sport- és...
A BioTechUSA növekedése
A Zwack növelte árbevételét
Milyen anyagból készülnek leggya...