DM
|
Szakmai szövetségekkel közös tájékoztatósorozat a DIMSZ által
DM
Jelentős változások az adatvédelemben: szakmai szövetségek közös tájékoztatósorozata indult a DIMSZ szervezésében.
|
|
|
A dm és Emirates közös facebook nyereményjáték nyertese
Promóció
A dm márkák egyenesen Dubajba repítik azt a szerencsés játékost, aki az idei évet a drogéria facebook nyereményjátékával indította.
|
|
|
Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
DM
A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert.
|
|
|
Friss trendek az email marketingben
DM
A vásárlók fele (51%) már mobilon nyitja meg a kereskedőktől kapott emaileket. 13 százalékuk tableten, 36% pedig desktopon nézi meg a kereskedelmi ajánlatokat, hírleveleket.
|
|
|
Az MI az új marketing csodafegyver?
DM
A mesterséges intelligencia vethet véget az értelmetlen marketingkampányoknak.
|
|
|
Górcső alatt a fitnesz szektor
DM
Ismét Adat-és Fogyasztóvédelmi Szemlét tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség jogi partnerével, a Knight Bird & Bird Irodával és a Crane-nel együttműködésben.
|
|
|
Az ügyfélközpontúság kifizetődik
DM
Vélte előadásában Carra Anita, a UPC Magyarország marketing vezetője az Országos Marketing Konferencián.
|
|
|
Ügyfélélményért díjazták a Telekomot
DM
Idén a Magyar Telekom nyerte az Élményvezér díjat.
|
|
|
Hosszabbít a Dimsz
DM
Az idei Hangszépségverseny jelentkezési határidejét október 30-ra módosították.
|
|
|
Újra büntetett a GVH
Reklám
140 millió forintra bírságolta a GVH a Magyar Éremkibocsátó Kft.-t a fogyasztók ismételt megtévesztéséért.
|
|
|