DM
|
Új vezetőt választott a DIMSZ
DM
Május 9-i ülésén a DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata a lemondó Dr. Freidler Gábor helyett Dr. Domokos Mártont, a CMS Cameron McKenna nemzetközi ügyvédi iroda szenior tanácsadóját választotta elnöknek.
|
|
|
Direkt kapcsolat a fogyasztókkal: felelősség és lehetőség
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség nemrég tartotta éves közgyűlését. A szakmai szervezet tagjai négy elnökségi tagot is újraválasztottak, köztük Huszics Györgyöt, a szövetség elnökét.
|
|
|
Személyre szabott szórólappal kampányolt a Kika
DM
A Kika szerette volna éreztetni a közönségével, hogy minden ízlésnek és élethelyzetnek megfelelő megoldásokat nyújt a vásárlóinak. Ezért egy különleges meglepetéssel készült a Kika környezetében sétálók számára.
|
|
|
Újraválasztották a DIMSZ elnökségét
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség április 14-én tartotta éves közgyűlését. A szakmai szervezet tagjai négy elnökségi tagot is újraválasztottak, köztük Huszics Györgyöt, a szövetség elnökét.
|
|
|
Felmérés az adatvezérelt marketingről
Kutatás
A Global DMA, a direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezete tavaly második alkalommal végzett kutatást 17 országban az adatvezérelt marketingről.
|
|
|
Változatlan a direkt marketing piac mérete
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) március 3-án mutatta be a Direkt Marketing/Adatvezérelt Marketing szektor 2015-ös költéseit.
|
|
|
Ügynökségi oldalról érkezik a DIMSZ új főtitkára
DM
Lugosi Boglárka az UP Advertising digitális részlegének vezetői pozíciójából érkezik a direkt marketing szövetséghez.
|
|
|
Valentin napi szolgáltatásokat vizsgált a DIMSZ
DM
A szövetség és jogi partnere a szerelmesek napja alkalmából a véletlenszerűen kiválasztott áru-, ajándék-, virágküldők Valentin napi ajánlatai mellett figyelmet fordított a társkereső oldalak megfelelőségére is.
|
|
|
20 millió forintos bírság e-hírlevél küldésért?
DM
Direkt marketing anyagok küldése e-mailen keresztül? Van néhány fontos szabály, amivel nem árt tisztában lenni, ha el akarjuk kerülni a büntetést. A Sár és Társai Ügyvédi Iroda összefoglalója.
|
|
|
Piacelsőségi állítások miatt bírságolt a GVH
Kereskedelem
A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint az Autocentrum AAA AUTO Kft. bizonyítatlan piacelsőségi állításokat jelenített meg az autókereskedésről, és megtévesztően reklámozta a hétnapos csereopcióját.
|
|
|