DM
|
Megtévesztő hirdetésért büntették a 4Life Direct-et
DM
A Versenyhivatal döntése szerint a 4Life Direct Kft. és a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az Időskori Biztonság életbiztosítás népszerűsítésekor.
|
|
|
Bővült a DIMSZ
DM
Megünnepelte megalapításának 20 éves évfordulóját a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), amelyhez új tagként csatlakozott a Microsoft Magyarország.
|
|
|
E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
DM
A DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary átfogó e-mail marketing tematikát dolgozott ki.
|
|
|
Kampányol a versenyhivatal
DM
A tudatos vásárlói magatartást ösztönözné a GVH.
|
|
|
Keresik a szép hangú ügyfélszolgálatosokat
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact center tagozata hagyományosan már negyedik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt.
|
|
|
A DIMSZ támogatja az új EFFIE kategóriát
DM
Az EFFIE és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megállapodása alapján a DIMSZ lett az EFFIE idei új, "Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok" kategóriájának támogatója.
|
|
|
Új elnök a DIMSZ Tartalommarketing tagozatában
Karrier
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén alakult Tartalommarketing tagozata Juhász Györgyöt, a Tartalomgyár alapítóját választotta elnökének.
|
|
|
Direktkommunikáció és esettanulmányok a kkv–k világából
DM
Május 21-én közös konferenciát tart a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamarával, az esemény -sorozat Szegeden indult 2014-ben.
|
|
|
Tartalommarketing kisokost készített a DIMSZ
DM
A hazai piacon hiánypótló kiadvánnyal jelentkezett a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. A kisokos alapvető ismereteket nyújt marketing, PR területeken dolgozó szakembereknek, cégvezetőknek.
|
|
|
Tartalommarketing tagozatot alapított a DIMSZ
DM
A tagozat elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a tartalom fontosságára, mely a multinacionális cégeknek és kisvállalkozóknak egyaránt fontos marketing eszköz.
|
|
|