CSR
|
Licitálás az autizmussal élők megsegítésére
CSR
Különleges autóra is lehet licitálni az Autistic Art Alapítvány aukcióján, a bevétellel az autizmussal élő fiatalokat és családjaikat segítik.
|
|
|
Autista fiatalok támogatására indított kampányt a Gorenje
Egészségmarketing
Egyedi rajzokkal ellátott konyhai kiegészítőket dobott piacra a háztartásigép-gyártó.
|
|
|
A Mályvavirág Alapítvány és a BioTechUSA a prehabilitációért
Egészségmarketing
A petefészekrák a legtöbb halálos áldozatot követelő nőgyógyászati daganat.
|
|
|
Megoldások a holnapért program
CSR
A tervezői gondolkodás eszközeivel alakítják a holnapot a Samsung és az EdisonKids kihívásának diákcsapatai.
|
|
|
Országos összefogás segíthet a kis Ádinnak
CSR
Ritka betegségben szenved a hároméves kisfiú, akin csak egy drága kezelés segíthet.
|
|
|
65 millió forintos támogatás az MBH Bank- és a Mastercardtól
CSR
65 millió forinttal támogatta az MBH Bank és a Mastercard a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet.
|
|
|
Az olimpiára készülő fiatal élsportolók felkészülését támogatja a Shell
CSR
A Shell és a BOM Alapítvány együttműködésének fő célja a parasportágak versenyzőinek mentorálása.
|
|
|
A Decathlon a tavaszi fáradtság és az emelkedő kondibérletárak ellen
Egészségmarketing
A márka tavaszi outdoor kampánya egyszerűen elvégezhető saját testsúlyos edzésekre és Budapest-szerte kínálkozó szabadtéri sportolási lehetőségekre helyezi a hangsúlyt.
|
|
|
Az Egészség Hídja Összefogást segíti a a Pantene Pro-V
Egészségmarketing
A Procter & Gamble vállalat Pantene Pro-V márkája ezért újra elindítja #ErősÉsGyönyörű kampányát az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület támogatására.
|
|
|
A Mol célja, hogy a régió zöldebb, önellátóbb és versenyképesebb legyen
CSR
A Mol-csoport frissítette Shape Tomorrow elnevezésű hosszú távú stratégiáját, a vállalat célja, hogy zöldebbé, önellátóbbá és versenyképesebbé tegye a régiót - közölte a társaság az MTI-vel.
|
|
|