CSR
|
Green Friday kampányt indít a Mastercard
CSR
Ezzel a Mastercard szeretne felhívni a figyelmet a tudatos költekezésre.
|
|
|
Az UEFA és a Disney 2027-ig hosszabbít
CSR
Négy évvel, 2027-ig meghosszabbítja UEFA Playmakers programját az UEFA és a Disney - jelentette be a két nagyvállalat.
|
|
|
Díjazták a kreatív tanárokat
PR
Díjazták a kreatív tanárokat, akik újító megoldásaikkal fejlesztik a hazai STEM oktatást.
|
|
|
Az E.ON munkatársai tudásukat adták a jó ügyekhez
CSR
Beteg gyermekeket segítő, a siket és nagyothalló közösséget összefogó és terápiás kutyákat képző szervezeteket is segítették szakértelmükkel az E.ON munkatársai.
|
|
|
A Béres újabb 10 millió forint értékű könyvadománnyal támogatja a Rákóczi Szövetséget
CSR
A Rákóczi Szövetség a Magyar Iskolaválasztási Programjában arra ösztönzi a külhoni területeken élő magyar vagy részben magyar családokat, hogy magyarul beszélő gyermeküknek magyar nyelvű iskolát válasszanak.
|
|
|
A Coca-Cola ünnepi kampánya
Reklám
A Coca-Cola idei, "A világnak több Mikulásra van szüksége" nevű karácsonyi kampányával a mindannyiunkban élő Mikulást ünnepli.
|
|
|
Borsodi a fenntarthatóság jegyében
CSR
A Borsodi Sörgyár összhangban a hosszú távú fenntarthatósági céljaival, idén szeptemberben is megrendezte a már hagyományosnak tekinthető "Our Imprint" fenntarthatósági hónapját.
|
|
|
Elstartolt Kreativitáska kampány
CSR
A Plus Creative Ügynökség és a Gyermekétkeztetési Alapítvány egy jó ügyért összefogtak.
|
|
|
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
CSR
A vállalat aktuális kampányában a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkáját segíti egy közösen kidolgozott, több állomásos, jövő évre átívelő, országos aktivitássorozat keretében.
|
|
|
Megállapodást kötött GFM a Dunaferr termelésének zöldítéséről
CSR
A megállapodást az indai cég nevében az elnök, Sanjeev Gupta és a kínai CISDI Engineering Co. első embere Hsziao Hszüeven (Xiao Xuewen) írta alá.
|
|
|