Kereskedelem
|
Snack Day gluténmentes tallérokat hívott vissza a Lidl
Kereskedelem
Visszahívja és a forgalomból is kivonja a Lidl Magyarország a Snack Day márkájú gluténmentes tallér sajttal és a gluténmentes tallér medvehagymával elnevezésű termékeket, nem jelölt gluténtartalom miatt.
|
|
|
Javult a Volkswagen eredménye tavaly
Márkák
Tovább növelte nyereségességét a 2022-es üzleti évben a Volkswagen márka - áll a Porsche Hungária MTI-hez eljuttatott közleményében.
|
|
|
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele nőtt tavaly óta
Kereskedelem
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, 2023 januárjában 31 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának adatát - ismertették a cég vezetői Budapesten.
|
|
|
Csődvédelmet kért a Peek & Cloppenburg divatáruházlánc
Kereskedelem
Csődvédelmet kért az egyik legnagyobb német divatáru-kereskedő, a Peek & Cloppenburg.
|
|
|
Élőben nézelődünk, és egyre több bútort vásárolunk online
Kereskedelem
Toronymagasan vezet a hazai bútoráruházak között az IKEA a fogyasztói beszélgetések és az árbevételek szerint.
|
|
|
Az ALDI nemzetközi beszállítója lett a HELL
Kereskedelem
Az ALDI Magyarországnak kiemelten fontos a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar támogatása.
|
|
|
A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN
Kereskedelem
Közzétette a világ legjobb munkaadóinak új listáját a Forbes amerikai üzleti magazin. A ROSSMANN a 2021-ben elért kiváló 44. helyezéséhez képest 18 helyet javítva 2022-ben a 26. helyen végzett.
|
|
|
Az IKEA Magyarország eredményei és tervezései
Márkák
Az IKEA Magyarország éves szinten közel 20%-kal növelte eladási eredményét, 2023-ban debreceni Tervezőstúdió nyitásával bővíti szolgáltatásait.
|
|
|
Emelte a béreket az Aldi
Kereskedelem
Az Aldi International IT Services Kft. (AIIS), a német diszkontlánc informatikai szolgáltatásokat nyújtó magyarországi leányvállalata az idén 10 százalékkal emelte a munkatársak bérét.
|
|
|
Veszélyesen sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor
Kereskedelem
A szerelem ünnepén átlagosan 16 százalékkal költünk többet, mint a januári napokon - derül ki az Erste-ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából.
|
|
|