Kereskedelem
|
Visszahívta a forgalomból az Aptonia Energy gel termékeket a Decathlon
Kereskedelem
Idegen anyag lehetséges jelenléte miatt a Tízpróba Magyarország Kft. (Decathlon áruházak) Aptonia Energy gel termékeket hívott vissza a forgalomból - tájékoztatta a Nébih az MTI-t.
|
|
|
Kamillateát hívott vissza a Penny
Kereskedelem
Filteres kamillateát hívott vissza a forgalomból a Penny-Market Kft.
|
|
|
Kétszer annyian vásárolnak áruhitelre az eMAG-nál, mint tavaly
Kereskedelem
Miután áruhitelre jelenleg sok esetben kedvezőbb vásárolni, mint személyi kölcsönt felvenni, az eMAG-nál ősz óta megduplázódott az áruhitel-felvételek száma tavalyhoz képest.
|
|
|
A Márka Üdítőgyártó energiaitallal bővíti termékei körét
Márkák
Újabb magyar márkával bővíti portfólióját a Márka Üdítőgyártó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., jövő februártól a vállalat gyártja és forgalmazza az Adrenalin energiaital-családot.
|
|
|
SPAR-munkatársak és innovációk a rangos szakmai díjak mögött
CSR
A SPAR Magyarország folyamatosan magas színvonalú kereskedelmi és szolgáltatói tevékenysége mögött a vállalat munkatársainak kitartó munkája áll.
|
|
|
A többség továbbra sem a karácsonyfán fog spórolni
Kutatás
Az Agroinform.hu felmérése szerint már tízből hat vásárló tervez nordmann fenyőt vásárolni.
|
|
|
A rászorulók ellátásáért a Tesco és a Nestlé
CSR
A Tesco és a Nestlé 15,5 millió forintot adományozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek Mikulás napján, ezzel támogatva a szervezet munkáját, a rászorulók ellátását.
|
|
|
Növelte eladásait novemberben a Volvo Cars
Kereskedelem
Eladásainak 12 százalékos novemberi növekedéséről számolt be a svédországi székhelyű, kínai többségi tulajdonban lévő Volvo Cars AB autógyár.
|
|
|
A Mol csaknem 500 benzinkutat üzemeltet majd Lengyelországban
Kereskedelem
A jelenleg még Slovnaft Polska márkanév alatt működő töltőállomásokkal együtt a Mol csoport csaknem 500 töltőállomáson nyújt majd kiskereskedelmi szolgáltatásokat Lengyelországban.
|
|
|
Idén olcsóbb termékek kerülhetnek a karácsonyfa alá
Kereskedelem
Tíz magyar internetezőből négyen olcsóbb termékek vásárlásával spórolnának karácsonyra, a válaszadók 55 százaléka pedig már a szeptember és november közötti időszakban letudta az ünnepi vásárlást.
|
|
|