Kereskedelem
|
Tízből kilenc eMAG-vásárló okosórát választ a hagyományos helyett
Kereskedelem
Az eMAG-os vásárlók döntő többsége okosórát választ a hagyományos karóra helyett, és a fitneszpántoknál is jóval népszerűbbek a drágább, ám nagyobb tudású okosórák.
|
|
|
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
Kutatás
A CCS Insight piackutató cég felmérése szerint tavaly júliustól szeptemberig 5 millió darab felújított mobiltelefon talált gazdára Európában, 1,4 milliárd euró értékben.
|
|
|
Amit a piszoárokról tudni érdemes vásárlás előtt (x)
Kereskedelem
A legtöbb mellékhelyiségben hagyományos módon WC kerül elhelyezésre, előfordulhatnak azonban olyan esetek is, amikor a piszoár is jó - vagy akár jobb - megoldást jelent.
|
|
|
Újabb termékkategóriákkal bővül az online Árfigyelő
Kereskedelem
Az ételallergiások által leggyakrabban fogyasztott laktóz- és gluténmentes termékek és a marhahús is bekerül az Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett online Árfigyelő rendszerbe.
|
|
|
Fokozatosan építi be a jövedéki adó változását az árakba a Mol
Kereskedelem
A Mol a magyar családok támogatása érdekében fokozatosan érvényesíti kiskereskedelmi áraiban a jövedéki adó változását - tájékoztatta az olajtársaság az MTI-t.
|
|
|
Effekteam és Business Solution Award díjat nyert az IKEA
PR
Effekteam és Business Solution Award díjat nyert az IKEA körforgásos szolgáltatása, Prizma díjat a népszerűsítő kampány.
|
|
|
Mennyibe kerül manapság egy ágyazható sarokkanapé? (x)
Kereskedelem
Sokan keressük a hasznos és szép dolgokat, főleg, ha lakberendezésről van szó.
|
|
|
Minimális áremelkedéssel indult a karácsonyfaszezon
Kereskedelem
Az Agroinform.hu felmérése szerint a vásárlók közel fele idén is nordmann fenyőt szeretne díszíteni.
|
|
|
Az e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalomra számít
Kereskedelem
A szezon főpróbájának számító Black Friday időszakban a webáruházak 69 százaléka számolt be a vártnál alacsonyabb forgalomról.
|
|
|
Sokan halasztották a vágyott termék beszerzését az ünnepi szezonra
Kutatás
A megélhetési költségek emelkedésének hatására egyre többen tervezik visszafogni a költéseiket - mutat rá az EY több mint 22 000 fogyasztó bevonásával készült nemzetközi kutatása.
|
|
|