Hírek
2931 hír a hírkategóriában
Kutatás

Generációváltás: cégek tízezrei lehetnek veszélyben
Kutatás
Tömegesen érik el a nyugdíjkorhatárt az elkövetkező években a családi vállalkozások vezetői, és egy friss kutatás szerint közel kétharmaduknak semmilyen terve nincs az utódlással kapcsolatban.
2023-08-24 11:15, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
A lakosság 95 százaléka rendszeresen fogyaszt virslit
Márkák
A PICK megbízásából készült friss reprezentatív kutatásból kiderül, a virsli vásárlásnál milyen szerepet játszik az ár és a minőség, de az is, mennyire vagyunk tisztában vele, hogy mit teszünk az asztalra.
2023-07-31 10:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A munkakörök megfelelő elkülönítésével javítható a munkavállalói jóllét
Karrier
A munkavállalói jóllét szempontjából - bár meghatározó - nem elégséges tényező pusztán a megfelelő mértékű juttatás.
2023-07-27 09:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Generációs szakadék az online vásárlók körében
Kutatás
A 18-26 évesek közel fele szakított meg online vásárlást, mert nem volt elég gyors a kézbesítés.
2023-07-20 10:31, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Több vállalatnál volt fizetésemelés, mint amennyinél év elején tervezték
Karrier
Míg tavaly tízből nyolc cégnél emeltek a béreken a 2023-as terveknél csökkent a fizetésemelési hajlandóság.
2023-07-20 09:45, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Siófok, Balatonlelle és Zamárdi a legnépszerűbb balatoni település
Kutatás
Idén minden ötödik nyári foglalás szól a Balaton térségébe, míg tavaly minden harmadik volt balatoni - derült ki a Szallas.hu adataiból.
2023-07-17 12:42, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
A fiatalok 40%-a szerint segítené a munkáját a mesterséges intelligencia
Kutatás
A munkavállalók 12%-a használt már mesterséges intelligenciát valamilyen célra, a kísérletezés nagyobb arányban jellemző a fiatalokra, a felsőfokú végzettségűekre és a Budapesten élőkre.
2023-07-13 12:39, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Iparági körkép az aktuális bérekről
Kutatás
A munkavállalók mellett a vállalatoknak is szükségük van az iparágon belüli aktuális fizetésekre vonatkozó információkra.
2023-07-13 10:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A magyarok 69 százaléka nem rendel ismeretlen webshopról
Kereskedelem
A lakosság 69 százaléka nem rendel ismeretlen webshopról, ha annak szövegét felismerhetően fordítóprogrammal fordították magyarra.
2023-06-14 10:34, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az elektronikus fizetés Európában és Magyarországon
Digitális
Európában és Magyarországon is egyre népszerűbbek az elektronikus fizetési lehetőségek a vásárlók körében.
2023-06-02 09:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Sok a stressz az életedben? Olvass könyveket! (x)
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Létezik bőrünk menopauza miatti változására is kezelési mód (x)
A „Kikelet” lett Magyarország Cukormentes Tortája
Követeléskezelés okosan, elektronikusan (x)
Ezt az 5 szempontot vedd figyelembe, ha felújított laptopot vásárolsz! (x)
Hol hasznosítható igazán a ChatGPT? (x)
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Digitális követeléskezelési szolgáltatást indított a Számlázz.hu
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Egyesült a két svéd outdoor márka
2319 műanyag kupakból rakták ki Petőfi portréját
A Borsodi Friss nyereményjáték
Különleges taxi járja Budapest utcáit
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
Új ingyenes applikáció segíti az autósokat
Tippek profi Instagram Storykhoz (x)
Mi mindenre hasznosíthatók a modern tabletek és táblagépek? (x)
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
  Karrier   Design
Hogyan őrizzük meg hatékonyságunkat irodai környezetben?
Új vezető séfet nevezett ki a Hard Rock Hotel és a Sessions étterem
Változások a Wavemakernél
Rohamosan nő a Keletről bevándorló munkaerő aránya Magyarországon
Ezért érdemes külföldön munkát vállalni (x)
Varródobozok és varrókosarak a hatékony kézimunkához (x)
Ma már nem ciki művirág csokorral kifejezni érzéseidet (x)
Lenyűgöző munkahelyi életképeket szeretnél, de nem vagy profi fotós? Semmi gond, segítünk! (x)
Gyerekszobába kreatív és praktikus megoldás a falmatrica (x)
Csak nyugi! A nyomtatott pólókat nem lehet megunni! (x)
  DM   Kutatás
Elstartolt Kreativitáska kampány
Neked is képben kell lenned az árfolyamokkal? (x)
Duettezik a Baileys és az Eurovíziós Dalfesztivál
Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022
Grafikus képzés nem csak művészeknek (x)
Generációváltás: cégek tízezrei lehetnek veszélyben
A lakosság 95 százaléka rendszeresen fogyaszt virslit
A munkakörök megfelelő elkülönítésével javítható a munkavállalói jóllét
Generációs szakadék az online vásárlók körében
Több vállalatnál volt fizetésemelés, mint amennyinél év elején tervezték
  Promóció   Reklám
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
A Borsodi Friss nyereményjáték
Telekom a tehetségek támogatásáról és a női példaképek fontosságáról
Különleges taxi járja Budapest utcáit
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Amikor nem csupán strandolni vágysz, Mauritius akkor is tökéletes! (x)
Szigorítás az e-cigarettákra és az égésmentes dohánytermékekre
A Coca-Cola új kreatív platformja
  PR   Egyéb
Hogyan rejtsük el az elosztót diszkréten a lakásunkban? (x)
Mit tud nyújtani egy minőségi motorolaj? (x)
Elstartolt Kreativitáska kampány
A műanyag ablak megfizethető! (x)
Mi lehet az olasz párlatok népszerűségének titka? (x)
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General Electric egykori legendás elnök-vezérigazgatója
  Márkák   CSR
A LEGO Csoport a játékiparban az első helyen van
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Íme egy modern és sportos óra, ami sokkolni fog (x)
Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
Elstartolt Kreativitáska kampány
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Megállapodást kötött GFM a Dunaferr termelésének zöldítéséről
A Shell 2023-ban is támogatja a Peter Cerny Alapítványt
Stratégiai együttműködést kötött a Duna Autó a CATL és a Xiaomi
  Kereskedelem
Generációs szakadék az online vásárlók körében
Nő az online rendelések aránya a háztartási cikkek értékesítésében
BioTechUSA boltja az Allee-ban
Nem jelölt allergéneket tartalmazhat az epres 7 Days Croissant
A magyarok 69 százaléka nem rendel ismeretlen webshopról