Kutatás
|
Fogyasztói változások – a víruson innen és túl
Kutatás
A GfK Hungária több mint 2.700 háztartásban végzett online kutatást a COVID-19 vírus hatásáról.
|
|
|
Minden változik a home office miatt?
Kutatás
Rugalmasan alkalmazkodott az otthoni munkavégzéshez a megkérdezettek többsége, amiben a technikai feltételek és az új online megoldások játszottak döntő szerepet.
|
|
|
Mennyire kell az autó?
Kutatás
A magyarok 72 százaléka autózik rendszeresen, a kerékpárral hetente több alkalommal közlekedők aránya 23 százalékos, ami többéves távlatban visszaesést jelent - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből.
|
|
|
A válság után megváltozik a foglalkoztatás szerkezete
Kutatás
A koronavírus-járvány okozta válságot követően jelentősen megváltozik a foglalkoztatás szerkezete.
|
|
|
A magyarok 4 százaléka végzett feketemunkát
Kutatás
Az európaiak 33 százaléka, a magyarok 38 százaléka ismer olyan embert, aki feketén dolgozik, miközben uniós szinten 3 százalék.
|
|
|
A cégek piaci értékét is meghatározhatja kultúrájuk
Kutatás
A befektetők és a társadalom is nagyobb nyitottságot vár el a szervezetektől - derül ki az EY több mint 1000 pénzügyi vezető körében készített globális felméréséből.
|
|
|
Gal Gadot lett a smartwater márka új arca
Kutatás
A vízmárka történetének legnagyobb marketingkampányával indítja az új évtizedet.
|
|
|
Szakemberhiány korlátozza a mesterséges intelligencia terjedését
Kutatás
Meghatározó szerepet kap a mesterséges intelligencia (MI) a vállalatok jövőbeni sikerében világszerte - mutat rá az EY friss kutatása.
|
|
|
Ilyen állást keresni most a magyarok szerint
Kutatás
Több hirdetés végigböngészése, figyelemfelkeltő önéletrajz megírása, rövid és frappáns bemutatkozás, izgatott várakozás a visszajelzésre - ezekkel a feladatokkal jár egy új pozíció megtalálása a munkakeresők számára
|
|
|
A társadalmi ügyekben aktív cégek előnyben
CSR
A munkaerőpiacon is előnybe kerülhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek.
|
|
|