Kutatás
|
Évről évre többet költ a magyar lakosság a karácsonyi ünnepekre
Kutatás
Az ünnepi készülődés esetében is egyre fontosabb a fenntarthatóság.
|
|
|
Mi alapján választ munkahelyet az Y és Z generáció
Karrier
2019-ben több mint 37 ezer fiatalt kérdezett meg a PwC Magyarország a munkavállalási preferenciákról.
|
|
|
A cégek érdeklődése a tartós bérleti konstrukció iránt
Kutatás
Csökkent a készpénzes finanszírozás népszerűsége, és újra nő a vállalkozások érdeklődése a tartós bérleti konstrukció iránt - derül ki a Rentasystem hatodszor elvégzett felméréséből.
|
|
|
Hat és fél millió darab bogyót nyelt le a magyar
Egészségmarketing
A kedélyjavítók forgalma október és december között jár csúcsra, ekkor realizálódik a mennyiségi forgalom közel 30 százaléka.
|
|
|
A nők átlagosan még mindig kevesebbet keresnek a férfiaknál
Kutatás
Történt némi javulás az előző évhez képest, de az Európai Unióban a nők átlagosan még mindig 16 százalékkal kevesebbet keresnek, mint a férfiak - közölte az Európai Bizottság.
|
|
|
Több mint ötödével nőttek a fizikai órabérek tavalyhoz képest
Kutatás
Több mint ötödével, 1184 forintra nőtt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.
|
|
|
Újabb 16 százalékkal nőtt egy év alatt a fizikai dolgozók átlagos órabére
Kutatás
Az idei második negyedévben 1165 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére - derül ki a Trenkwalder több mint 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzéséből.
|
|
|
A megváltozott munkaképességűek több mint harmadának van állása
Kutatás
Az e körből foglalkoztatottak 40 százaléka részmunkaidőben dolgozik.
|
|
|
Ismét a Google a legerősebb márka Magyarországon
Kutatás
Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók.
|
|
|
Az alkalmazottak fele elégedetlen munkahelyével
Kutatás
A vállalatok számára jelenleg az egyik legnagyobb feladat a munkaerőhiányból fakadó helyzet kezelése, a megfelelően képzett munkavállalók felkutatása és megtartása.
|
|
|