Kutatás
|
Randstad HR Trends 2024: mire számítanak a hazai vállalatok idén?
Kutatás
A Randstad legfrissebb kutatásában felmérte, hogy milyen gazdasági várakozásokkal indítják 2024-et a hazai cégek.
|
|
|
| |
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
Kutatás
A CCS Insight piackutató cég felmérése szerint tavaly júliustól szeptemberig 5 millió darab felújított mobiltelefon talált gazdára Európában, 1,4 milliárd euró értékben.
|
|
|
| |
Munkahelyváltási motivációk és álláskeresési szokások a hazai munkaerőpiacon
Karrier
A munkahelyváltástól sokan tartanak, amely kapcsán már a döntés meghozása is jelentős kihívás lehet, hiszen ilyenkor az ismeretlentől való félelem ösztönösen felébred a munkavállalókban.
|
|
|
| |
Allianz otthonbiztosítási kutatás: 10-ből 8-an fontosnak tartjuk az értékkövetést
Kutatás
A válaszadók 91 százalékának van otthonbiztosítása, vagy szeretne kötni.
|
|
|
| |
Átlagosan 12%-os béremeléssel számolnak a hazai munkaadók
Karrier
Az idén a januári tervekhez képest végül jóval több vállalat emelt a munkavállalók bérén, ráadásul a növelés mértéke is meghaladta az eredeti elképzeléseket.
|
|
|
| |
Minimális áremelkedéssel indult a karácsonyfaszezon
Kereskedelem
Az Agroinform.hu felmérése szerint a vásárlók közel fele idén is nordmann fenyőt szeretne díszíteni.
|
|
|
| |
A fiatalok majdnem harmada szeretne külföldön dolgozni
Kutatás
Kevesen látnak előrelépési lehetőséget a munkahelyükön.
|
|
|
| |
Az e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalomra számít
Kereskedelem
A szezon főpróbájának számító Black Friday időszakban a webáruházak 69 százaléka számolt be a vártnál alacsonyabb forgalomról.
|
|
|
| |
Sokan halasztották a vágyott termék beszerzését az ünnepi szezonra
Kutatás
A megélhetési költségek emelkedésének hatására egyre többen tervezik visszafogni a költéseiket - mutat rá az EY több mint 22 000 fogyasztó bevonásával készült nemzetközi kutatása.
|
|
|
| |
Kevesebbet költünk, de többet rendelünk online, karácsony előtt
Kereskedelem
Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető - derül ki a GKID e-kereskedelmet vizsgáló aktuális felméréséből.
|
|
|
| |