Kutatás
|
Munkahelyváltási motivációk és álláskeresési szokások a hazai munkaerőpiacon
Karrier
A munkahelyváltástól sokan tartanak, amely kapcsán már a döntés meghozása is jelentős kihívás lehet, hiszen ilyenkor az ismeretlentől való félelem ösztönösen felébred a munkavállalókban.
|
|
|
Allianz otthonbiztosítási kutatás: 10-ből 8-an fontosnak tartjuk az értékkövetést
Kutatás
A válaszadók 91 százalékának van otthonbiztosítása, vagy szeretne kötni.
|
|
|
Átlagosan 12%-os béremeléssel számolnak a hazai munkaadók
Karrier
Az idén a januári tervekhez képest végül jóval több vállalat emelt a munkavállalók bérén, ráadásul a növelés mértéke is meghaladta az eredeti elképzeléseket.
|
|
|
Minimális áremelkedéssel indult a karácsonyfaszezon
Kereskedelem
Az Agroinform.hu felmérése szerint a vásárlók közel fele idén is nordmann fenyőt szeretne díszíteni.
|
|
|
A fiatalok majdnem harmada szeretne külföldön dolgozni
Kutatás
Kevesen látnak előrelépési lehetőséget a munkahelyükön.
|
|
|
Az e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalomra számít
Kereskedelem
A szezon főpróbájának számító Black Friday időszakban a webáruházak 69 százaléka számolt be a vártnál alacsonyabb forgalomról.
|
|
|
Sokan halasztották a vágyott termék beszerzését az ünnepi szezonra
Kutatás
A megélhetési költségek emelkedésének hatására egyre többen tervezik visszafogni a költéseiket - mutat rá az EY több mint 22 000 fogyasztó bevonásával készült nemzetközi kutatása.
|
|
|
Kevesebbet költünk, de többet rendelünk online, karácsony előtt
Kereskedelem
Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető - derül ki a GKID e-kereskedelmet vizsgáló aktuális felméréséből.
|
|
|
A családok 80 százaléka halat fogyaszt karácsony előestéjén
Kutatás
A tavalyinál kedvezőbb körülmények hatására a termelők idén 10-12 százalékkal tudták csökkenteni a haltermékek árát.
|
|
|
Kevésbé számít, mint tavaly, hogy mennyibe kerül az ajándék
Kereskedelem
Tavalyhoz képest 11 ezer forinttal terveznek többet költeni a magyarok karácsonykor, és idén kevésbé fontos szempont az ajándék ára - derült ki a Yettel friss országos kutatásából.
|
|
|