Kutatás
|
A magyarok 69 százaléka nem rendel ismeretlen webshopról
Kereskedelem
A lakosság 69 százaléka nem rendel ismeretlen webshopról, ha annak szövegét felismerhetően fordítóprogrammal fordították magyarra.
|
|
|
Az elektronikus fizetés Európában és Magyarországon
Digitális
Európában és Magyarországon is egyre népszerűbbek az elektronikus fizetési lehetőségek a vásárlók körében.
|
|
|
Napjaink új online slágertermékei
Kutatás
Mosogatókapszulát már sok éve, a vécépapírt és üdítőitalt azonban csak az utóbbi időkben rendelnek nagyobb számban online az eMAG vásárlói.
|
|
|
Álláshirdetésben nem elég már csak hatalmas bért ígérni
Karrier
A munkavállalók harmada nettó 600 ezer forintos fizetéssel lenne elégedett, és csak minden tizedik megkérdezett fogadja el a kevesebb, mint 200 ezer forintos nettó bért, derül ki a DMA ponthu Kft. online kutatásból.
|
|
|
Ezek a a termékek tűnnek el a szállodákból
Kutatás
Papucs, tusfürdő, köntös és varrókészlet: ezeknek mindig lába kél.
|
|
|
Rövid távon a fizetés, hosszú távon az egyensúly a legfőbb munkavállalói igény
Kutatás
A dolgozók 79 százalékát keresik meg évente több alkalommal álláslehetőséggel kapcsolatban, 39 százalékuk akár egy hónapban több ajánlattal is találkozik.
|
|
|
Inkább optimisták a vállalkozások
Kutatás
Az üzleti klímáról ezentúl negyedévente tanúskodik a VOSZ és az Egyensúly Intézet közös felmérése.
|
|
|
Az alkalmazottak részéről alapelvárás lett a rugalmasság
Kutatás
Az Ericsson új kutatása szerint 10-ből 4 dolgozót hátráltatnak a munkában az elégtelen technológiai körülmények.
|
|
|
Egyre telítettebb a munkaerőpiac Magyarországon
Kutatás
Aranykeresésre hasonlít a megfelelő magas beosztású munkavállalók megtalálása.
|
|
|
A fiatalok 79 százaléka tart attól, hogy nem keres majd eleget céljai megvalósításához
Kutatás
A 16 és 30 év közötti korosztály 79 százaléka tart attól, hogy nem fogja tudni megvalósítani az álmait pénzügyi szempontból.
|
|
|