Kutatás
|
A magyarok többsége nem tart a gépek forradalmától
Kutatás
A magyarok elsöprő többsége alapvetően pozitív hozzáállással fordul a technológiai fejlődés felé - derült ki a MediaMarkt legfrissebb, reprezentatív kutatásából.
|
|
|
Kutatás: lassan lépeget a nemi egyenlőség felé a PR-ipar
PR
A női PR-szakemberek több mint fele tapasztalt már munkahelyi diszkriminációt, derült ki a GWPR, az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) ágazati csoportjának negyedik éves jelentéséből.
|
|
|
Élőben nézelődünk, és egyre több bútort vásárolunk online
Kereskedelem
Toronymagasan vezet a hazai bútoráruházak között az IKEA a fogyasztói beszélgetések és az árbevételek szerint.
|
|
|
A magyar felsővezető inkább magányos hős, mint csapatember
Kutatás
A magyar vezető inkább magányos hős, mint csapatember, nem alkot tudatosan stratégiát, a hierarchiában hisz - derült ki a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetéstudományi Intézetének ismertetett felméréséből.
|
|
|
Egyre népszerűbb Valentin-napra utazást ajándékozni
Kutatás
Több a támogatója a szerelmesek ünnepének, mint az ellenzője - derült ki a Szallas.hu friss felméréséből.
|
|
|
Veszélyesen sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor
Kereskedelem
A szerelem ünnepén átlagosan 16 százalékkal költünk többet, mint a januári napokon - derül ki az Erste-ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából.
|
|
|
A húsfogyasztás csökkentésére kevésbé nyitottak a magyarok
Kutatás
Csaknem az egész magyar társadalom szeretne környezetbarátabb módon élni a következő egy évben, a húsevés csökkentésére viszont nincs akkora nyitottság.
|
|
|
Továbbra is az informatikus a legkeresettebb szakma a munkaerőpiacon
Karrier
Az informatikus az egyik legkeresettebb szakma Magyarországon; több tízezer informatikus hiányzik továbbra is a hazai piacról, miután a távmunka elterjedésével egyre többen helyezkednek el külföldi cégeknél.
|
|
|
Ingatlant és gépjárművet biztosítanak leginkább a magyarok
Kutatás
A magyarok kétharmadának van valamilyen típusú biztosítása.
|
|
|
A vásárlók 85 százaléka él az akciókkal
Kereskedelem
A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.
|
|
|