Hírek
2970 hír a hírkategóriában
Kutatás

A magyar felsővezető inkább magányos hős, mint csapatember
Kutatás
A magyar vezető inkább magányos hős, mint csapatember, nem alkot tudatosan stratégiát, a hierarchiában hisz - derült ki a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetéstudományi Intézetének ismertetett felméréséből.
2023-02-23 10:23, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egyre népszerűbb Valentin-napra utazást ajándékozni
Kutatás
Több a támogatója a szerelmesek ünnepének, mint az ellenzője - derült ki a Szallas.hu friss felméréséből.
2023-02-14 09:29, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Veszélyesen sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor
Kereskedelem
A szerelem ünnepén átlagosan 16 százalékkal költünk többet, mint a januári napokon - derül ki az Erste-ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából.
2023-02-13 09:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A húsfogyasztás csökkentésére kevésbé nyitottak a magyarok
Kutatás
Csaknem az egész magyar társadalom szeretne környezetbarátabb módon élni a következő egy évben, a húsevés csökkentésére viszont nincs akkora nyitottság.
2023-01-17 12:38, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Továbbra is az informatikus a legkeresettebb szakma a munkaerőpiacon
Karrier
Az informatikus az egyik legkeresettebb szakma Magyarországon; több tízezer informatikus hiányzik továbbra is a hazai piacról, miután a távmunka elterjedésével egyre többen helyezkednek el külföldi cégeknél.
2023-01-12 12:31, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Ingatlant és gépjárművet biztosítanak leginkább a magyarok
Kutatás
A magyarok kétharmadának van valamilyen típusú biztosítása.
2023-01-10 11:20, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A vásárlók 85 százaléka él az akciókkal
Kereskedelem
A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.
2023-01-06 09:04, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
A kutya a magyaroknál is teljes jogú családtag lett
Kutatás
A magyar háztartások közel harmadában van kutya, a gazdik 65 százaléka családtagként tekint négylábú kedvencére, sőt 16 százalékuk szerint a kutya egy "szőrös gyerek".
2022-12-15 11:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Korábban kezdtünk vásárolni és többet gondolkozunk
Kutatás
Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését.
2022-12-13 11:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A többség továbbra sem a karácsonyfán fog spórolni
Kutatás
Az Agroinform.hu felmérése szerint már tízből hat vásárló tervez nordmann fenyőt vásárolni.
2022-12-12 12:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
34567891011
  Egészségmarketing   Digitális
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A tökéletes vágás titka (x)
A Turkish Cargo elnyerte a „Cargo Airline of the Year – Global” díjat
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
A Megoldások a holnapért győztesei
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
  Kereskedelem
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco