Hírek
2970 hír a hírkategóriában
Kutatás

Álláshirdetésben nem elég már csak hatalmas bért ígérni
Karrier
A munkavállalók harmada nettó 600 ezer forintos fizetéssel lenne elégedett, és csak minden tizedik megkérdezett fogadja el a kevesebb, mint 200 ezer forintos nettó bért, derül ki a DMA ponthu Kft. online kutatásból.
2023-05-19 11:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ezek a a termékek tűnnek el a szállodákból
Kutatás
Papucs, tusfürdő, köntös és varrókészlet: ezeknek mindig lába kél.
2023-05-19 09:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rövid távon a fizetés, hosszú távon az egyensúly a legfőbb munkavállalói igény
Kutatás
A dolgozók 79 százalékát keresik meg évente több alkalommal álláslehetőséggel kapcsolatban, 39 százalékuk akár egy hónapban több ajánlattal is találkozik.
2023-05-17 10:59, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Inkább optimisták a vállalkozások
Kutatás
Az üzleti klímáról ezentúl negyedévente tanúskodik a VOSZ és az Egyensúly Intézet közös felmérése.
2023-05-12 10:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az alkalmazottak részéről alapelvárás lett a rugalmasság
Kutatás
Az Ericsson új kutatása szerint 10-ből 4 dolgozót hátráltatnak a munkában az elégtelen technológiai körülmények.
2023-05-11 10:35, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egyre telítettebb a munkaerőpiac Magyarországon
Kutatás
Aranykeresésre hasonlít a megfelelő magas beosztású munkavállalók megtalálása.
2023-05-10 11:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A fiatalok 79 százaléka tart attól, hogy nem keres majd eleget céljai megvalósításához
Kutatás
A 16 és 30 év közötti korosztály 79 százaléka tart attól, hogy nem fogja tudni megvalósítani az álmait pénzügyi szempontból.
2023-04-12 10:13, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A magyarok többsége nem tart a gépek forradalmától
Kutatás
A magyarok elsöprő többsége alapvetően pozitív hozzáállással fordul a technológiai fejlődés felé - derült ki a MediaMarkt legfrissebb, reprezentatív kutatásából.
2023-03-09 09:55, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kutatás: lassan lépeget a nemi egyenlőség felé a PR-ipar
PR
A női PR-szakemberek több mint fele tapasztalt már munkahelyi diszkriminációt, derült ki a GWPR, az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) ágazati csoportjának negyedik éves jelentéséből.
2023-03-08 09:28, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Élőben nézelődünk, és egyre több bútort vásárolunk online
Kereskedelem
Toronymagasan vezet a hazai bútoráruházak között az IKEA a fogyasztói beszélgetések és az árbevételek szerint.
2023-02-28 11:11, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
2345678910
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl