Kutatás
|
Egyre népszerűbb Valentin-napra utazást ajándékozni
Kutatás
Több a támogatója a szerelmesek ünnepének, mint az ellenzője - derült ki a Szallas.hu friss felméréséből.
|
|
|
Veszélyesen sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor
Kereskedelem
A szerelem ünnepén átlagosan 16 százalékkal költünk többet, mint a januári napokon - derül ki az Erste-ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából.
|
|
|
A húsfogyasztás csökkentésére kevésbé nyitottak a magyarok
Kutatás
Csaknem az egész magyar társadalom szeretne környezetbarátabb módon élni a következő egy évben, a húsevés csökkentésére viszont nincs akkora nyitottság.
|
|
|
Továbbra is az informatikus a legkeresettebb szakma a munkaerőpiacon
Karrier
Az informatikus az egyik legkeresettebb szakma Magyarországon; több tízezer informatikus hiányzik továbbra is a hazai piacról, miután a távmunka elterjedésével egyre többen helyezkednek el külföldi cégeknél.
|
|
|
Ingatlant és gépjárművet biztosítanak leginkább a magyarok
Kutatás
A magyarok kétharmadának van valamilyen típusú biztosítása.
|
|
|
A vásárlók 85 százaléka él az akciókkal
Kereskedelem
A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.
|
|
|
A kutya a magyaroknál is teljes jogú családtag lett
Kutatás
A magyar háztartások közel harmadában van kutya, a gazdik 65 százaléka családtagként tekint négylábú kedvencére, sőt 16 százalékuk szerint a kutya egy "szőrös gyerek".
|
|
|
Korábban kezdtünk vásárolni és többet gondolkozunk
Kutatás
Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését.
|
|
|
A többség továbbra sem a karácsonyfán fog spórolni
Kutatás
Az Agroinform.hu felmérése szerint már tízből hat vásárló tervez nordmann fenyőt vásárolni.
|
|
|
A Z és az X generációs munkavállalók a legelégedetlenebbek
Kutatás
Nem sokkal jobb a helyzet a milleniumiak körében, akik csak minimális mértékben elégedettebbek, mint a Z és az X generáció képviselői.
|
|
|