Kutatás
|
Fontos a sport szerepe a női vezetők üzleti sikereiben
Egészségmarketing
Kiemelkedően fontos a sport szerepe a női vezetők üzleti sikereiben a Testnevelési Egyetem, az Egyenlítő Alapítvány és az EY által készített kutatás szerint - közölte a Testnevelési Egyetem (TE) az MTI-vel.
|
|
|
A koronavírus járvány nem befolyásolja a gyermekvállalási kedvet
Kutatás
Egy idén ősszel végzett online felmérés szerint a gyermekvállalás előtt álló párok kétharmadának családbővítéssel kapcsolatos döntését nem befolyásolta a koronavírus járvány.
|
|
|
A kkv-k globális helyzetéről szóló jelentés
Kutatás
A COVID-19 világjárvány kialakulása, annak egészségügyi és a szociális távolságtartásra vonatkozó szabályai, valamint az ebből következő gazdasági válság új kihívásokat támasztott a KKV-kkel szemben.
|
|
|
A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt
Kutatás
A kijárási korlátozás idején a magyarok 66 százaléka vásárolt ruházati, illetve divatterméket online - egyebek között ez derült ki egy kutatásból. A legkeresettebbek a pizsamák és hálóruhák voltak.
|
|
|
Az idei digitális fotós trendek az Extreme Digitalnál
Kutatás
Prémium digitális fényképezőgépet, drónt és akciókamerát vesznek a legtöbben az Extreme Digitalnál.
|
|
|
Az informatikai szakemberek élete a koronavírus-járvány következtében
Kutatás
A nemzetközi felmérésben részt vevő szervezetek háromnegyedénél (74%) a digitális átalakulást célzó projektek hetek alatt jóváhagyásra kerültek.
|
|
|
A fiatalok csupán 31 százaléka tudná legalább fél évig kihúzni a megtakarításaival
Kutatás
Jelenleg a fiatalok 55 százaléka rendelkezik megtakarítással, a rendelkezésükre álló megtakarítások átlagos összege 404 ezer forint volt - derült ki a K&H Csoport legfrissebb, 2020 első negyedéves ifjúsági indexéből
|
|
|
Az elektromos mobilitásra való átállás
Kutatás
Növeli a károsanyag-kibocsátást az elektromos mobilitásra való átállás erőltetése.
|
|
|
Többen dolgoznak rövidített munkaidőben Németországban
Kutatás
Minden korábbinál többen, 7,3 millióan dolgoznak rövidített munkaidőben Németországban a koronavírus-járvány miatt egy kedden ismertetett felmérés szerint.
|
|
|
Fogyasztói változások – a víruson innen és túl
Kutatás
A GfK Hungária több mint 2.700 háztartásban végzett online kutatást a COVID-19 vírus hatásáról.
|
|
|