Márkák
|
Szolgáltató vállalkozók hatékony eszközei a kártyák és a bérletek (x)
PR
A szolgáltatóipar számára igazi kincsek azok a megoldások, amikkel a vendégek adminisztrációja megkönnyíthető.
|
|
|
A Zwack növelte árbevételét
Márkák
A Zwack növelte árbevételét a 2024-2025-ös üzleti évének első negyedévében.
|
|
|
Milyen anyagból készülnek leggyakrabban az öltönyök? (x)
Márkák
Mivel az öltönyök nagyon sokféle alapanyagból készülhetnek manapság, ezért a vásárlás során nem árt odafigyelni az egyes matériák nyújtotta előnyökre és hátrányokra.
|
|
|
Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
Márkák
A BioTechUSA-cégcsoport tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét.
|
|
|
Ilyen egy népszerű óramárka (x)
Márkák
Az emberek többsége a találkozás során a cipő és a telefon mellett elsők között azt figyeli meg, hogy milyen karórát visel a másik.
|
|
|
A Decathlon új irányvonala
Márkák
A Decathlon új célja: "Move people through the wonders of sport" és a stratégia mögött meghúzódó merész új törekvést, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az innovatív és fenntartható sportot.
|
|
|
Divat & Társadalmi Fejlődés
CSR
Bár az elmúlt 100-120 évben a nők számos területen óriási előrelépéseket értek el, még mindig jelentős egyenlőtlenségek tapasztalhatóak pláne a munkaerőpiacon.
|
|
|
5,7 milliárd forintos tőkeemelés az AutoWallis további növekedéséhez
Márkák
A Wallis csoport 5,7 milliárd forintos tőkeemeléssel támogatja az AutoWallis nemzetközi növekedési terveit - közölte a társaság az MTI-vel.
|
|
|
Egyedülálló beruházás a BioTechUSA-tól
Márkák
Egymilliárd forintból megvalósuló beruházással fejlesztette tovább gyártó- és logisztikai központját a BioTechUSA-cégcsoport.
|
|
|
Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár vállalati kultúráját
Márkák
A Borsodi Sörgyárat idén ismét elismerésben részesítette a Top Employers Institute.
|
|
|