Hírek
4646 hír a hírkategóriában
Márkák

Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Egészségmarketing
Az egyedi komfortot és korszerű technológiát kereső szülők számára a gyerekcipők piacán különösen figyelemre méltóak lehetnek az innovációk.
2025-10-22 09:47, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
Márkák
Mozivászonra illő együttműködés indít új fejezetet a prémium francia sörmárka életében.
2025-10-02 12:57, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Márkák
Gondoltál már arra, hogyan jut el a kávé a csészédbe? Nem csupán egy ital, hanem egy életmód és egy szertartás rejlik mögötte.
2025-08-22 09:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Outdoor/indoor
A Sziget Fesztivál minden évben egy hét önfeledt felszabadultságot és fesztelen jókedvet ígér a hazai és külföldi látogatói számára.
2025-08-06 11:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Márkák
Az autóipar dinamikus világa állandó megújulást és fejlődést igényel az autómárkáktól. Az Audi, mint vezető prémium márka, számos ikonikus modellt alkotott meg, amelyek nagy hatással voltak a piacra.
2025-06-20 09:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
Márkák
Mióta a napszemüvegek teret hódítottak - úgy 100 évvel ezelőtt -, a Ray-Ban ott van a legnagyobbak között.
2025-05-27 09:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Márkák
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, "FIND YOUR MOVE" címmel.
2025-05-20 09:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
CSR
A Carlsberg sörmárka, a Liverpool FC elkötelezett támogatójaként különleges formában idézi meg a klub történetének egyik legemlékezetesebb pillanatát, a 2005-ös Bajnokok Ligája-döntő érzelmi hullámvasútját.
2025-05-12 09:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Snickers legújabb kampánya
Promóció
Megérkezett a Snickers "Nem vagy formában?" kampánya, ezúttal José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka futballsztárok szereplésével.
2025-05-09 09:31, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BioTechUSA növekedése
Márkák
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport.
2025-04-22 10:17, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését