Márkák
|
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Egészségmarketing
Az egyedi komfortot és korszerű technológiát kereső szülők számára a gyerekcipők piacán különösen figyelemre méltóak lehetnek az innovációk.
|
|
|
| |
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
Márkák
Mozivászonra illő együttműködés indít új fejezetet a prémium francia sörmárka életében.
|
|
|
| |
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Márkák
Gondoltál már arra, hogyan jut el a kávé a csészédbe? Nem csupán egy ital, hanem egy életmód és egy szertartás rejlik mögötte.
|
|
|
| |
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Outdoor/indoor
A Sziget Fesztivál minden évben egy hét önfeledt felszabadultságot és fesztelen jókedvet ígér a hazai és külföldi látogatói számára.
|
|
|
| |
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Márkák
Az autóipar dinamikus világa állandó megújulást és fejlődést igényel az autómárkáktól. Az Audi, mint vezető prémium márka, számos ikonikus modellt alkotott meg, amelyek nagy hatással voltak a piacra.
|
|
|
| |
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
Márkák
Mióta a napszemüvegek teret hódítottak - úgy 100 évvel ezelőtt -, a Ray-Ban ott van a legnagyobbak között.
|
|
|
| |
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Márkák
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, "FIND YOUR MOVE" címmel.
|
|
|
| |
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
CSR
A Carlsberg sörmárka, a Liverpool FC elkötelezett támogatójaként különleges formában idézi meg a klub történetének egyik legemlékezetesebb pillanatát, a 2005-ös Bajnokok Ligája-döntő érzelmi hullámvasútját.
|
|
|
| |
A Snickers legújabb kampánya
Promóció
Megérkezett a Snickers "Nem vagy formában?" kampánya, ezúttal José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka futballsztárok szereplésével.
|
|
|
| |
A BioTechUSA növekedése
Márkák
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport.
|
|
|
| |