Mobilmarketing
|
Hibabejelentő applikációt fejlesztett az E.ON
Mobilmarketing
A közvilágítási hibák gyors és egyszerű bejelentését szolgálja, de akár más közműszolgáltatók hibáinak jelzésére is továbbfejleszthető az a mobiltelefonos applikáció, amelyet Nagykanizsán mutatott be az E.ON.
|
|
|
| |
A paralimpikonokért is dobog a szurkolói szív
CSR
A Telekom "Szurkolói Szív" alkalmazásán keresztül továbbra is bárki tud buzdítást küldeni a riói paralimpián résztvevő magyar parasportolóknak. A szív Adámi Zsanett világcsúcs tartó paraúszónál "dobog" Rióban.
|
|
|
| |
Workshop keretében népszerűsíti a Merlin a VR-t
Mobilmarketing
Az ügynökség célja, hogy megismertesse a marketing döntéshozókkal a 360 fokos 3D térhatású filmekben és animációkban rejlő kommunikációs perspektívákat.
|
|
|
| |
Xerox: egyre okosabbá válnak a csomagolások
Mobilmarketing
A vásárlási szokások változásai a csomagolóipart sem hagyják érintetlenül. Mélyreható átalakulások előtt áll ez a szektor, hogy lépést tartson az egész világot behálózó infokommunikációs fejlesztésekkel.
|
|
|
| |
Szurkolói körkép az OTP-től
Mobilmarketing
A MOB gyémántfokozatú támogatója, az OTP Bank elkészítette olimpiai szurkolói körképét.
|
|
|
| |
A BeeRides nyerte a Ford Mobility Tour startup versenyét
Márkák
Magyar vállalkozás, a közösségi autómegosztást elősegítő szolgáltatása nyerte a Ford mobilitást előmozdító startup versenyét, amelyet a visegrádi országokban működő startupok bevonásával Budapesten tartottak meg.
|
|
|
| |
Együttműködik a BMW Motorrad és a Rever
Márkák
Céljuk egy motorosokból álló globális közösség felépítése, akik megoszthatják egymással a motorozás szenvedélyét.
|
|
|
| |
Kihasználásra váró piaci rés a stadionokban
Mobilmarketing
Az Oracle Cloud kutatása szerint a mobilról rendelhető italok és ételek növelhetik a stadionok bevételeit.
|
|
|
| |
Snapchaten kampányol az Arena Plaza
Mobilmarketing
Magyarországon az elsők között indított Snapchatet az Arena Plaza. A bevezető kampány eredményeként 1 hét alatt 900-ra nőtt a bevásárlóközpont követőinek száma.
|
|
|
| |
Bulival erősíti brand-jét a Rossmann
DM
Fesztiváldrogéria, szépségsziget, hab- és neonparty, vízi röplabdapálya, táncos show, koktélbár és ajándékok várják a fiatalokat a Rossmann Fresh&Crazy 2.0 kitelepülésein.
|
|
|
| |