Mobilmarketing
|
Xerox: egyre okosabbá válnak a csomagolások
Mobilmarketing
A vásárlási szokások változásai a csomagolóipart sem hagyják érintetlenül. Mélyreható átalakulások előtt áll ez a szektor, hogy lépést tartson az egész világot behálózó infokommunikációs fejlesztésekkel.
|
|
|
Szurkolói körkép az OTP-től
Mobilmarketing
A MOB gyémántfokozatú támogatója, az OTP Bank elkészítette olimpiai szurkolói körképét.
|
|
|
A BeeRides nyerte a Ford Mobility Tour startup versenyét
Márkák
Magyar vállalkozás, a közösségi autómegosztást elősegítő szolgáltatása nyerte a Ford mobilitást előmozdító startup versenyét, amelyet a visegrádi országokban működő startupok bevonásával Budapesten tartottak meg.
|
|
|
Együttműködik a BMW Motorrad és a Rever
Márkák
Céljuk egy motorosokból álló globális közösség felépítése, akik megoszthatják egymással a motorozás szenvedélyét.
|
|
|
Kihasználásra váró piaci rés a stadionokban
Mobilmarketing
Az Oracle Cloud kutatása szerint a mobilról rendelhető italok és ételek növelhetik a stadionok bevételeit.
|
|
|
Snapchaten kampányol az Arena Plaza
Mobilmarketing
Magyarországon az elsők között indított Snapchatet az Arena Plaza. A bevezető kampány eredményeként 1 hét alatt 900-ra nőtt a bevásárlóközpont követőinek száma.
|
|
|
Bulival erősíti brand-jét a Rossmann
DM
Fesztiváldrogéria, szépségsziget, hab- és neonparty, vízi röplabdapálya, táncos show, koktélbár és ajándékok várják a fiatalokat a Rossmann Fresh&Crazy 2.0 kitelepülésein.
|
|
|
Mobillal is lehet fizetni a dm-ben
Kereskedelem
A dm üzleteiben a vásárlók mobiltelefonjuk használatával, NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat.
|
|
|
Felgyorsítja a digitalizációt a CIB Bank
Digitális
Az online értékesítésen és az innováció felgyorsításán alapul a pénzintézet digitalizációs stratégiája.
|
|
|
KFC: csomagolás és mobiltöltő egyben
Mobilmarketing
A KFC India és a Blink Digital megalkotta a limitált kiadású KFC csomagolást, amely USB kábelt és pár %-nyi feltöltést rejt.
|
|
|