Outdoor/indoor
|
Cukorbomba az Árkádban
Outdoor/indoor
A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége különleges akcióval készült a novemberi diabétesz világnapra.
|
|
|
A Tesco álláslehetőségekkel települt ki a BabaMama Expóra
Outdoor/indoor
A november középen megrendezett budapesti esemény versenyszférából érkezett kiállítói között a Tesco a legnagyobb munkáltatóként volt jelen.
|
|
|
A Coca-Cola karácsonyi karaván a Mikulással és manóival
Outdoor/indoor
Idén összesen hat állomáson találkozhatnak az érdeklődők a Coca-Cola karácsonyi karavánnal, mely számtalan izgalmas programmal vár mindenkit.
|
|
|
Féllábú Mikulás hívja fel a figyelmet a cukorbetegségre
Outdoor/indoor
Rendhagyó outdoor kampánnyal hívja fel a figyelmet a 2-es típusú cukorbetegség veszélyeire a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége és a Mediator.
|
|
|
Mikulással a HÉV-en
Outdoor/indoor
December 6-án, délután útjára indult az első Mikulás HÉV a H5-ös vonalon, a Batthyány térről Szentendréig.
|
|
|
Jótékonykodás az Allee-ban
Outdoor/indoor
A karácsonyi adománygyűjtés a Tégy a Pető Intézet Gyermekeiért Alapítványt támogatja.
|
|
|
Kávéosztással hívja fel az autósok figyelmét a MÁV-START
Outdoor/indoor
Kávéosztással hívja fel az autósok figyelmét az elővárosi vasúti közlekedés előnyeire a MÁV-START.
|
|
|
Elindult az adventi fényvillamos Budapesten
Outdoor/indoor
Elindult az adventi fényvillamos, egy fehér és kék fényű led izzókkal feldíszített járat a 2-es villamos vonalán Budapesten.
|
|
|
Tovább nőtt a turizmus teljesítménye
Outdoor/indoor
A turizmus jó teljesítménye nem szakadt meg a nyári szezon végével, ősszel az ország minden részében nőtt a vendégforgalom, a belföldi forgalom pedig jelentős emelkedést mutatott.
|
|
|
Milliárdos forgalom a food truckoknál
Outdoor/indoor
Összesen több mint másfél milliárdos forgalommal zárják az évet a hazai food truckosok.
|
|
|