Outdoor/indoor
|
Őszi Roadshow Balázsékkal
Outdoor/indoor
A reggeli show őrült hármasa: Sebestyén Balázs, Vadon Jani és Rákóczi Feri újra útnak indul, hogy élőben ébresszék a hallgatókat az ország 5 különböző nagyvárosában.
|
|
|
Hulladékkal szennyezett akvárium látható a Pécsi Állatkertben
Outdoor/indoor
Hulladékkal szennyezett akváriumot állított ki a Pécsi Állatkert, hogy így hívja fel látogatói figyelmét a tengerekbe, óceánokba kerülő szeméttel járó veszélyekre.
|
|
|
Édes SZIN 50
Outdoor/indoor
Ötszáz tábla csokit tördeltek kockákra a Mátrix Közhasznú Alapítvány önkéntesei az 50. Jubileumát ünneplő Szegedi Ifjúsági Napok fesztiválon, a Civil Faluban.
|
|
|
Újrahasznosított reklámponyvából készült bútorok
Outdoor/indoor
A Szigeten szolgálatot teljesített, újrahasznosított reklámponyvából készült bútorszetteket és egy jótékonysági eseményen gyűjtött, több mint 3 millió forint értékű adományt adott át a Mercedes-Benz a NGYSZ-nek.
|
|
|
Közel kétezer jelölt szeretne a Coca-Cola új plakátarca lenni
Outdoor/indoor
Fogadásból, kólarajongása miatt, buli kedvéért vagy épp barátnői unszolásra, de mind nagy lelkesedéssel jelentkeztek a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányába.
|
|
|
Ismét aluljárófestő pályázatot hirdet a MÁV
Outdoor/indoor
A múlt év sikerére tekintettel ismét meghirdeti aluljárófestő pályázatát a MÁV Magyar Államvasutak Zrt. Idén a korábbinál szélesebb alkotói kört szólít meg a vasúttársaság.
|
|
|
A PET Kupa a tiszta vizekért
Outdoor/indoor
A WWF Magyarország PET-hajója, a Vízipanda ismét részt vett a hulladékderbin, és idén határon átnyúló együttműködéssel emeltek következő szintre a Tisza megtisztítását.
|
|
|
Fesztiválózóból adományozó
Outdoor/indoor
Hatalmas sikert ért el a Sziget Fesztiválon az Út a Mosolyért Alapítvány nagyszabású adományozó kampánya, a "Megérteni. Elfogadni. Segíteni.".
|
|
|
Voltaren kampányát a Progressive jegyzi
Outdoor/indoor
A Progressive Reklámügynökség bonyolítja a Voltaren Emulgel Forte idei integrált kommunikációs kampányát, a médiaügynökség a Mediacom, míg a PR-feladatokat a VIPR látja el.
|
|
|
Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
Outdoor/indoor
Több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI idén 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Sziget Fesztivál első öt napján, ahol ebben az évben is bolti árakon lehetett vásárolni.
|
|
|