Promóció
|
A Gyulahús legújabb kampánya
Márkák
Idén ünnepli 150. születésnapját a gyulai húsipar. A jeles alkalom kommunikációjára tendert írt ki a Gyulahús Kft., melyet a korábbiakhoz hasonlóan, ismételten az Insomnia Reklámügynökség nyert el.
|
|
|
Merész kampány az Arena Mall-tól
Outdoor/indoor
Formabontó kommunikációval kezdte a tavaszt az Arena Mall. A választások hajrájáraidőzített integrált kampány szlogenje: "Szavazz a divatra!".
|
|
|
Az 50 éves OMNIA nagyszabású promóciója
Promóció
Jubileumi játékot hirdetett hazánk egyik legkedveltebb kávémárkája: 50 éves születésnapja alkalmából az OMNIA országosan több mint 3000 nyereményt sorsol ki vásárlói között.
|
|
|
Valós érzelmek a Milka plakátokon
Outdoor/indoor
Mondd el, Te hogy szereted a Milkát - ezt a kérést intézte a márka a fogyasztók felé idei első kampányában.
|
|
|
A BUG-Tastic Billboard meglepetéssel a Waterloo-nál
Outdoor/indoor
A Living Life London jóvoltából készült óriásplakát ezer trópusi óriás sziszegő csótánnyal.
|
|
|
A Neymar Jr arcával ellátott, limitált kiadású Red Bull
Promóció
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Neymar Jr's Five futballbajnokságot 16-25 év közötti amatőrök számára.
|
|
|
Újabb hűségakció a a SPAR-nál
Promóció
A SPAR legújabb hűségakciója a Disney-vel közösen valósul meg: a Mesés szakácskönyv és matricagyűjtő album elnevezésű promóció 2018. március 1-től április 25-ig tart.
|
|
|
A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét
Promóció
Az FMCG szektorban, rebrandingben és retail szektorban komoly tapasztalattal rendelkező, immár 100 fős ügynökség felel a Cerbona 30 éves promóciós kampányáért.
|
|
|
A Wizz Air Valentin-napi promóció
Promóció
A Wizz Air, Európa egyik leggyorsabban növekvő légitársasága a WIZZ Discount Club szerelmes tagjainak lehetőséget nyújtott arra, hogy korábban ünnepeljék a Valentin-napot.
|
|
|
A BMW Motorrad Early Bird kampánya
Promóció
Február 1-jén a BMW Motorrad Magyarország elindította Early Bird kampányát.
|
|
|