Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
Reklám
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere, most pedig újabb szintre emelik a katalán klubbal való együttműködést.
2025-04-03 11:10, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Reklám
A HEINEKEN Hungária és az MVM Dome újra együttműködnek.
2025-04-02 09:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Reklám
Milyen érzés lenne egy olyan a napszemüveget viselni, melyben úgy érezheted magad, mintha egy divatbemutatóról léptél volna ki?
2025-03-31 11:16, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Reklám
A motoros ruhák elsődleges célja, hogy óvják viselőjüket motorozás közben az időjárási viszontagságokkal, a menetszéllel, vagy éppen egy borulásból fakadó fizikai sérüléssel szemben.
2024-08-30 09:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
Reklám
A csomagolóeszközök egyik fontos kelléke a ragasztószalag, ami esetenként logóval is el van látva.
2024-07-24 11:24, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Exkluzív dokumentumfilm a BioTechUSA-tól
Reklám
A fitneszipar az egyik leggyorsabban növekvő és változó iparág a világon, ahol nem könnyű állócsillagnak lenni.
2024-06-11 09:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Miller Mix globális kampánya a zenei tehetségekért
Reklám
A Miller és a Beatport együttműködésében Magyarországra is megérkezett a nemzetközi Miller Mix kampány.
2024-05-22 10:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Reklám
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A mangó-maracuja ízű, 0,0%-os alkoholmentes és alacsony kalóriatartalmú sör már elérhető a boltokban és vendéglátóhelyeken.
2024-04-19 10:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmából a Kinley-től
Outdoor/indoor
10 ezer szál vörös rózsát osztottak ki Valentin-napon szerdán, Budapesten. A belvárosban sétáló párok a Kinley jóvoltából ünnepelhették virággal a szerelmesek napját.
2024-02-15 12:24, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
Reklám
A Lidl Magyarország "Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!" című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Karácsonyi tv-reklámok 2023 - Közönségdíj-szavazását.
2023-12-20 10:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Softshell kabátok az aktív életmódhoz (x)
Wellness-körkép: Siófok, Hévíz és Eger vezetik a toplistát
Arcfeszesítés szálbehúzással: az időtlen szépség elérése (x)
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lidl 4 keréken: mozgó üzlet járja a vidéki településeket
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Bővül a 4iG SDT menedzsmentje
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Hogyan lehet energiahatékonyabb az otthonunk? (x)
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
A Rossmann-nál az ünnep a családról szól
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
Lidl 4 keréken: mozgó üzlet járja a vidéki településeket
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól