Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
Reklám
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere, most pedig újabb szintre emelik a katalán klubbal való együttműködést.
2025-04-03 11:10, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Reklám
A HEINEKEN Hungária és az MVM Dome újra együttműködnek.
2025-04-02 09:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Reklám
Milyen érzés lenne egy olyan a napszemüveget viselni, melyben úgy érezheted magad, mintha egy divatbemutatóról léptél volna ki?
2025-03-31 11:16, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Reklám
A motoros ruhák elsődleges célja, hogy óvják viselőjüket motorozás közben az időjárási viszontagságokkal, a menetszéllel, vagy éppen egy borulásból fakadó fizikai sérüléssel szemben.
2024-08-30 09:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
Reklám
A csomagolóeszközök egyik fontos kelléke a ragasztószalag, ami esetenként logóval is el van látva.
2024-07-24 11:24, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Exkluzív dokumentumfilm a BioTechUSA-tól
Reklám
A fitneszipar az egyik leggyorsabban növekvő és változó iparág a világon, ahol nem könnyű állócsillagnak lenni.
2024-06-11 09:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Miller Mix globális kampánya a zenei tehetségekért
Reklám
A Miller és a Beatport együttműködésében Magyarországra is megérkezett a nemzetközi Miller Mix kampány.
2024-05-22 10:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Reklám
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A mangó-maracuja ízű, 0,0%-os alkoholmentes és alacsony kalóriatartalmú sör már elérhető a boltokban és vendéglátóhelyeken.
2024-04-19 10:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmából a Kinley-től
Outdoor/indoor
10 ezer szál vörös rózsát osztottak ki Valentin-napon szerdán, Budapesten. A belvárosban sétáló párok a Kinley jóvoltából ünnepelhették virággal a szerelmesek napját.
2024-02-15 12:24, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
Reklám
A Lidl Magyarország "Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!" című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Karácsonyi tv-reklámok 2023 - Közönségdíj-szavazását.
2023-12-20 10:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl