Reklám
|
Az egyre népszerűbbé váló mexikói ital, a mezcal
Reklám
A mezcal népszerűsége hazánkban kicsit még elmarad a tequilához viszonyítva, habár egyre gyakrabban fogyasztják a hazai bárok vendégei is.
|
|
|
A szám, ami nem megy ki a fejedből (x)
Reklám
Veled is előfordult már, hogy miközben végezted a napi bevásárlást, vagy dolgoztál, felcsendült a rádióban az a bizonyos szám, aminek sosem tudod a címét vagy az előadóját?
|
|
|
Hagyd az unalmas tokokat!
Reklám
Tudtad, hogy egy telefontokon igazán sok múlhat? Na és azt, hogy könnyedén válhat általa divatos kiegészítővé is készüléked?
|
|
|
A GVH 5 millió forintra bírságolta Rubint Réka cégét
Reklám
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 3 millió forintos bírságot rótt ki Rubint Réka cégére, az Alakreform Kft.-re.
|
|
|
Az igazán különleges ajándék (x)
Reklám
Mai cikkünkben bemutatunk néhány egyedi és igazán különleges ajándékot, amivel garantáltan a miénk kerül a középpontba, ha szülinapról vagy évfordulóról van szó.
|
|
|
Hogyan tisztítsuk az akvárium aljzatát?
Reklám
Mikor akvárium tervezésére adjuk a fejünket, nagyon fontos, hogy olyan aljzatot válasszunk, ami az adott hal egészsége szempontjából megfelelő.
|
|
|
Nemi sztereotípiákat közvetítő reklámok Nagy-Britanniában
Reklám
Betiltottak Nagy-Britanniában két televíziós reklámot, amelyek a hatóságok szerint nemi sztereotípiákat közvetítettek, ezáltal pedig nem feleltek meg az erre vonatkozóan június óta életben lévő szabályoknak.
|
|
|
Ajándéktárgyak Paris Saint-Germain fanatikusoknak
Reklám
A Paris Saint-Germain szurkolói számára nagyjából hét évvel ezelőtt köszöntött be az aranykor.
|
|
|
Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten
Reklám
A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault és a Dacia megjelenéséért a Generali Gyerek Szigeten.
|
|
|
Egy magyar pro bono kampány két díjat is nyert Cannes-ban
Reklám
Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában.
|
|
|