Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

Az egyre népszerűbbé váló mexikói ital, a mezcal
Reklám
A mezcal népszerűsége hazánkban kicsit még elmarad a tequilához viszonyítva, habár egyre gyakrabban fogyasztják a hazai bárok vendégei is.
2019-11-21 06:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A szám, ami nem megy ki a fejedből (x)
Reklám
Veled is előfordult már, hogy miközben végezted a napi bevásárlást, vagy dolgoztál, felcsendült a rádióban az a bizonyos szám, aminek sosem tudod a címét vagy az előadóját?
2019-11-21 04:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hagyd az unalmas tokokat!
Reklám
Tudtad, hogy egy telefontokon igazán sok múlhat? Na és azt, hogy könnyedén válhat általa divatos kiegészítővé is készüléked?
2019-10-18 13:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A GVH 5 millió forintra bírságolta Rubint Réka cégét
Reklám
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 3 millió forintos bírságot rótt ki Rubint Réka cégére, az Alakreform Kft.-re.
2019-09-23 09:04, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az igazán különleges ajándék (x)
Reklám
Mai cikkünkben bemutatunk néhány egyedi és igazán különleges ajándékot, amivel garantáltan a miénk kerül a középpontba, ha szülinapról vagy évfordulóról van szó.
2019-08-26 17:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hogyan tisztítsuk az akvárium aljzatát?
Reklám
Mikor akvárium tervezésére adjuk a fejünket, nagyon fontos, hogy olyan aljzatot válasszunk, ami az adott hal egészsége szempontjából megfelelő.
2019-08-26 12:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Nemi sztereotípiákat közvetítő reklámok Nagy-Britanniában
Reklám
Betiltottak Nagy-Britanniában két televíziós reklámot, amelyek a hatóságok szerint nemi sztereotípiákat közvetítettek, ezáltal pedig nem feleltek meg az erre vonatkozóan június óta életben lévő szabályoknak.
2019-08-14 10:50, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ajándéktárgyak Paris Saint-Germain fanatikusoknak
Reklám
A Paris Saint-Germain szurkolói számára nagyjából hét évvel ezelőtt köszöntött be az aranykor.
2019-07-26 12:40, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten
Reklám
A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault és a Dacia megjelenéséért a Generali Gyerek Szigeten.
2019-07-18 11:26, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egy magyar pro bono kampány két díjat is nyert Cannes-ban
Reklám
Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában.
2019-07-17 10:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl