Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

A Rama Süti Challenge branded content videó-sorozat
Reklám
A 2018-ban induló Rama Süti Challenge című online sorozat többek között Steiner Kristóf és Dobó Ági részvételével hívta fel a figyelmet a tökéletes végeredmény helyett a sütés és az alkotás örömére.
2019-05-27 16:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az OTP Ingatlanpont reklámsorozata
Reklám
Az OTP Ingatlanpont a Café Communications együttműködésével pozícionálja magát a zsúfolt ingatlanpiacon új kampányával.
2019-05-27 14:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Café Reklám Zrt. megalapította a Café Kötelék Alapítványt
Reklám
A Café Kötelék Alapítvány díjat alapított Mérey Andrea emlékére, aki tizenegy évig dolgozott a Caféban.
2019-05-27 13:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A 150 éves PICK jubileumi kampánya
Reklám
A PICK a sikeres PICKOLINO kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják.
2019-05-27 09:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Rama új filmje a gyerekkori álmokért
Reklám
A süti állandó kapocs az emberek között, ami egyszerre szeretet, gondoskodás, és kapu az álmodozáshoz. Ezt a kaput nyitja meg gyereknap alkalmából a Café Communications és a Rama egy kisfilm segítségével.
2019-05-24 15:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Mit hordjanak a New England Patriots rajongók? (x)
Reklám
Az amerikai foci szerelmese vagy? Igazi Pats rajongó? Mindent tudsz a Patriotsról, vagy csupán azt hiszed, hogy mindent tudsz? Esetleg most találtál rá az amerikai focira, s tágítanád a tudásodat?
2019-05-23 12:06, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Miért praktikus a hátizsák? (x)
Reklám
Egy hátizsák minden alkalomra kitűnő választás. Nemcsak túrára, kirándulásra, utazásra vagy iskolába tökéletes kiegészítő, hanem például lehetővé teszi az egyszerű kerékpáros közlekedést.
2019-05-21 13:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Sberbank tavaszi kampánya
Reklám
A Sberbank integrált kampánnyal támogatja tavaszi személyi kölcsön értékesítését. A márka számos offline és online terméktámogató kommunikációs aktivitása mögé széleskörű ügynökségi együttműködést hozott létre.
2019-05-14 13:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megérkezett a zöld KITKAT
Reklám
Számos európai ország után már nálunk is elérhető a japán fogyasztók egyik kedvenc csokoládéja, a Matcha teás zöld KITKAT. A Nestlé újdonsága a Távol-Kelet népszerű ízeit kombinálja az ikonikus ropogós ízvilággal.
2019-05-03 17:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kanapé két személyre (x)
Reklám
Mint mindent, többféleképpen értelmezhetjük a kétszemélyes, ágyneműtartós kanapé kérdéskörét is.
2019-04-26 17:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
34567891011
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl