Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

Mit szimbolizál a gyemant, és miért számít? (x)
Reklám
Amikor letérdel a szeretett férfi, és felteszi a nagy kérdést, az a pillanat minden menyasszony szívébe örökre beleivódik.
2019-04-26 12:20, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Debütáltak a FUZETEA új ízei
Reklám
Két új variánssal érkezett a FUZETEA: tavasztól itt az oolong ice tea szőlő-licsi, valamint a green ice tea gránátalma-aszai is, a teamesterek ajánlásával.
2019-04-26 11:56, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hogyan burkoljunk teraszt 9 lépésben? (x)
Reklám
Amikor eljön a tavasz, sokan a nagytakarítás mellett a felújításról is elgondolkoznak. Éppen ezért azok számára, akik rendelkeznek terasszal, összegyűjtöttük, hogy hogyan is kell leburkolni a betont a teraszunkon.
2019-04-25 09:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Budapest Bank adja az ívet új kampányában
Reklám
Megújult kreatív koncepcióval és új reklámfilmekkel rukkolt elő a Budapest Bank. A pénzintézet célja továbbra is a gördülékeny bank imázsának építése.
2019-04-23 10:11, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hogyan fürdessük meg kutyusunkat? (x)
Reklám
Amikor egy kis lakásban élünk együtt kedvencünkkel, bizony gyakorta előfordul, hogy annyira bántja az orrunkat a szaga, netán sétáltatás közben megtalálta a legnagyobb sárfoltokat, hogy muszáj lefürdetnünk.
2019-04-22 14:45, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Olimpikonnal debütál a sloggi
Márkák
Az uniszex Zero Feel kollekciót idén tavasszal Iszak Eszti női nagykövet mellett Liu Shaolin Sándor képviseli, bemutatva ezzel a márka fiatalos, szuper kényelmes férfi fehérneműit is.
2019-04-15 09:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
'Sötétségből is energiát nyerő villanyautókat kínál a BMW'
Reklám
"Az éjszaka sötétjéből is energiát nyerő, különleges fényezésű elektromos autót ígér az áprilisi 1-jei brit sajtót elöntő hirdetési kampányában a német BMW autógyár."
2019-04-05 15:21, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egyesíti erejét két nagy hazai reklámügynökség
Reklám
Felforgathatja a hazai ügynökségi status quot az újonnan létrejött Positive Adamsky, miután a Positive by Hinora Group ötven százalékos tulajdonrészt vásárolt az Adamsky-ban.
2019-04-02 15:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megérkezett a Coca-Cola Energy
Reklám
A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra.
2019-04-01 09:29, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Arcpermetek a The Body Shopban (x)
Reklám
Arcpermetet még mindig kevesen használnak ahhoz képest, hogy mennyi jótékony hatása van.
2019-03-27 17:10, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
456789101112
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl