Reklám
|
A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta
Kereskedelem
A Progressive feladata 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása.
|
|
|
Forró italokra koncentrál a Twix kampánya
Reklám
Oszd meg a Twixet szeretteiddel, lehetőleg egy csésze forró tea vagy kávé mellett - bátorítja a márka a fogyasztóit.
|
|
|
A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
Reklám
A Pilkington és a nyerő szériában lévő, másfél milliárdos árbevételt elérő reklámügynökség 2017 júliusától dolgoznak együtt brand awareness építését célzó projekteken.
|
|
|
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
Reklám
A 360 fokos integrált reklámügynökség a márka három tavaszi kampányának kreatív megjelenéséért felel.
|
|
|
Nőkkel definiálja újra a NŐ szó jelentését a Converse
Reklám
A Converse "All The Stories Are True" kampánya keretében március 8-án, nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni
|
|
|
A K&H új reklám spotja
Reklám
Robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs kampányához.
|
|
|
Cappy új ízekben és új köntösben
Reklám
A kartondobozos gyümölcsitalok között is megjelentek januártól a Coca-Cola HBC Magyarország Cappy termékei: a közkedvelt alma és őszibarack italok mellett immár vegyes ízek is kaphatók.
|
|
|
'A reklámköltések tavalyi növekedésének dinamikája lassult'
Reklám
Az elmúlt két évhez képest 2018-ban kisebb mértékben, 7,77 százalékkal folytatódott a reklámpiac növekedése: A 2018-as Reklámtorta mérete 259,69 milliárd forint.
|
|
|
Reklámtorta 2018 - A printbe vetett bizalom még mindig erős
Reklám
A 2018. évi reklámtortát 2019. február 27-én mutatták be a szakmai szervezetek által rendezett sajtótájékoztatón, amelyen Kovács Tibor, az MLE elnöke ismertette a sajtóra vonatkozó eredményeket.
|
|
|
A Duna House országos kampánya
Reklám
Saját értékesítőivel, a megbízók kérdéseivel és kétségeivel a középpontban indított kampányt a Duna House.
|
|
|