Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

A Rama Süti Challenge branded content videó-sorozat
Reklám
A 2018-ban induló Rama Süti Challenge című online sorozat többek között Steiner Kristóf és Dobó Ági részvételével hívta fel a figyelmet a tökéletes végeredmény helyett a sütés és az alkotás örömére.
2019-05-27 16:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az OTP Ingatlanpont reklámsorozata
Reklám
Az OTP Ingatlanpont a Café Communications együttműködésével pozícionálja magát a zsúfolt ingatlanpiacon új kampányával.
2019-05-27 14:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Café Reklám Zrt. megalapította a Café Kötelék Alapítványt
Reklám
A Café Kötelék Alapítvány díjat alapított Mérey Andrea emlékére, aki tizenegy évig dolgozott a Caféban.
2019-05-27 13:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A 150 éves PICK jubileumi kampánya
Reklám
A PICK a sikeres PICKOLINO kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják.
2019-05-27 09:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Rama új filmje a gyerekkori álmokért
Reklám
A süti állandó kapocs az emberek között, ami egyszerre szeretet, gondoskodás, és kapu az álmodozáshoz. Ezt a kaput nyitja meg gyereknap alkalmából a Café Communications és a Rama egy kisfilm segítségével.
2019-05-24 15:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Mit hordjanak a New England Patriots rajongók? (x)
Reklám
Az amerikai foci szerelmese vagy? Igazi Pats rajongó? Mindent tudsz a Patriotsról, vagy csupán azt hiszed, hogy mindent tudsz? Esetleg most találtál rá az amerikai focira, s tágítanád a tudásodat?
2019-05-23 12:06, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Miért praktikus a hátizsák? (x)
Reklám
Egy hátizsák minden alkalomra kitűnő választás. Nemcsak túrára, kirándulásra, utazásra vagy iskolába tökéletes kiegészítő, hanem például lehetővé teszi az egyszerű kerékpáros közlekedést.
2019-05-21 13:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Sberbank tavaszi kampánya
Reklám
A Sberbank integrált kampánnyal támogatja tavaszi személyi kölcsön értékesítését. A márka számos offline és online terméktámogató kommunikációs aktivitása mögé széleskörű ügynökségi együttműködést hozott létre.
2019-05-14 13:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megérkezett a zöld KITKAT
Reklám
Számos európai ország után már nálunk is elérhető a japán fogyasztók egyik kedvenc csokoládéja, a Matcha teás zöld KITKAT. A Nestlé újdonsága a Távol-Kelet népszerű ízeit kombinálja az ikonikus ropogós ízvilággal.
2019-05-03 17:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kanapé két személyre (x)
Reklám
Mint mindent, többféleképpen értelmezhetjük a kétszemélyes, ágyneműtartós kanapé kérdéskörét is.
2019-04-26 17:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
34567891011
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését