Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A rés megszüntetése


A teljesítmény javítására a legkézenfekvőbb lépésnek a penetráció javítása kínálkozik, hiszen ez esetben sem új piacok megnyitására, sem a meglévő termék-portfólió változtatására nincs szükség. A fogyasztók által használt mennyiség vagy a használat gyakori...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A rés megszüntetése


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Szolgáltatásmarketing
Megkülönböztetés, versenyképessé...
Márkák válságban
Beszerzési magatartás