Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A modell leírása


Hatalmas, ám megtérülő feladat egy sikeres márka felépítése. Az igazi márkanevek komoly értéket képviselnek, hiszen biztonságot jelentenek mind a fogyasztó, mind a vállalat számára. De hogyan épülhet fel az a kötődés, amely képes a vásárló és a márka közöt...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A modell leírása


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Potenciál-versenyképesség modell
Marketing-mix
Megkülönböztetés, versenyképessé...
Kapacitáskihasználtság
Beszerzési döntési folyamat
Vásárlási folyamat