Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
1.1.1 A PPC jellemzői


A PPC jellemzői: Kulcsszavakra megjelenő, szöveges hirdetésekLicitrendszer (pl.: ár, pozíció) Csak a kattintásért kell fizetni (tehát csak akkor történik költés, ha valaki valóban a reklámunkra kattintott és az oldalra navigálA kampányok futását számo...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




1.1.1 A PPC jellemzői


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Márkaismertség
Árpolitika
A márkaidentitás
Szervezeti vásárlók és beszerzés