Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
1.1.2 A PPC előnyei


A PPC előnyei: Rugalmas kezelés. A kampány bármikor, szinte azonnal elindítható, szüneteltethető, leállítható.Bármikor cserélhető, módosítható az üzenet. A kampány, különböző üzenetváltozatokkal futhat ugyanabban a témában.Több reklámcsoportot futtath...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




1.1.2 A PPC előnyei


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Pozicionálás
Döntésbefolyásoló tényezők
Potenciál-versenyképesség modell
Vásárlási folyamat