Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
További praktikák


További praktikák, illetve lehetőségek az árérzékenység kiiktatására:6. Minőség: Ha a fogyasztó úgy érzékeli, hogy termékünk jóval magasabb minőséget képvisel, mint a konkurencia, hajlandó lesz komolyabb árat is megadni érte. A hangsúly azonban ez esetben ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




További praktikák


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Környezetelemzés, SWOT-analízis
Beszerzési döntési folyamat
Piac és verseny
Termék-életciklus
Kapacitáskihasználtság